تونل‌های حماس، اسرائیل غاصب را متلاشی کرده است
تونل‌های حماس، اسرائیل غاصب را متلاشی کرده است

امام جمعه پردیس با اشاره به تونل‌های حماس، گفت: این تونل‌ها اسرائیل غاصب را در کما فرو برده، زیرا این تونل‌ها دیوار فولادی حرارتی، گنبد آهنین، و اشراف اطلاعاتی اسرائیل را متلاشی کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی‌ امام جمعه پردیس در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه امروز شهرستان پردیس، که در مسجد الغدیر فاز۴ و با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد، ضمن دعوت حضار به تقوای الهی و اشاره به فرارسیدن شنبه ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره)، اظهار کرد: ۱۳ آبان‌ماه سالروز کشتار دانش ‏آموزان در دانشگاه تهران توسط مزدوران رژیم پهلوی است که روز استکبارستیزی و زنگ مقاومت خواهد بود.

وی گفت: امروز باید تمام جوان‌ها و دانش آموزان، ماهیت استبداد بین‌المللى و دیکتاتورى جهانى که آمریکا است را بشناسند و بدانند که آمریکا به تمام دنیا دولت‌ها و ملت‌ها دیکتاتوری می‌کند و حق حرف زدن به آنها نداده و ثروت‌هایشان را به غارت می‌برد و مستمرا در دولت‌های آنها دخالت می‌کند.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه صفت ذاتى استکبار غربى، جنگ‌سالاری است، ابراز کرد: علت دشمنی آمریکا با ملت ایران نیز همین است که می‌گوید ملت ایران باید وابسته و ضعیف باشد تا آمریکا از ملت ایران راضی باشد، اما ملت ایران به دیکتاتور جهان و شیطان بزرگ یعنی آمریکا می‌گوید، آنقدر خود را قوی کرده‌ایم که هرکجا غلطی از شما سر بزند با سیلی آتشین و ویران کننده ملت ایران روبرو خواهید شد.

وی با اشاره به تونل‌های حماس، بیان کرد: این تونل‌ها اسرائیل غاصب را در کما فرو برده است، زیرا این تونل‌ها دیوار فولادی حرارتی، گنبد آهنین و اشراف اطلاعاتی اسرائیل را متلاشی کرده است و رژیم صیهونیستی نتوانسته این تونل‌ها را شناسایی و تخریب کند.

امام جمعه پردیس ادامه داد: طوفان الاقصی مرگ زود رس صهیونیست ها را رقم زده و از این به بعد زیر لگد جوانان مسلمان له خواهند شد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به برگزاری هفدهمین قرار خدمت شهرستان پردیس در فاز یازده، تاکید کرد: با همت قرارگاه خدمت‌رسانی شهرستان پردیس، هفدهمین قرار خدمت در فاز یازده مسکن‌مهر برگزار شد و مسائل و مشکلات توسط نمایندگان ساکنین و برخی از حاضرین مطرح شد و مسوولان نیز رفع این مشکلان را مصوب کردند.

وی اضافه کرد: امیدوارم که مسوولان در عملیاتی کردن مصوبات جهادی عمل کرده تا بیش از این شرمنده مردم نشویم و از نمایندگان فاز ۱۱ هم می‌خواهم که مصوبات را پیگیری کنند تا هرچه زودتر محقق شود.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: یک مطالبه بحق مردم فاز۸ پارک‌های رها شده است که البته نام پارک را نمیتوان برآن مناطق گذاشت، بلکه زمین‌هایی رها شده در دل شهر است.

حجت الاسلام حسینی افزود: این فضاها در کنار مزار شهدای گمنام و مسجد امام رضا(ع) و در معرض دید واحدهای مسکونی قرار دارد که تبدیل‌ به مخروبه‌ شده و برای مردم آزاردهنده است، مسوولان باید سریعا آن‌را تعیین تکلیف و از این وضعیت خارج کنند.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در پردیس خبرداد: سیزده آبان همه مردم شهرستان در کنار دانش‌آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور باشکوهی خواهند داشت و فریاد مرگ بر آمریکا سرخواهیم داد تا خداوند به زودی مرگ استکبار، استبداد، دیکتاتور جهانی و شیطان بزرگ و نوکرانش را برساند.

امام جمعه پردیس با اشاره به برگزاری یادواره‌های تبیینی شهدا در مدارس پردیس تاکید کرد: سال گذشته پیشنهادی را در خطبه‌های نماز جمعه را اعلام کردیم و در بسیاری از جلسات و در شورای فرهنگ عمومی مطرح شد که الحمدلله امسال یادواره‌های تبیینی شهدا با همت بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش در حال اجرا است.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: توصیه می‌کنم که با جدیت تمام این یادواره‌های تبیینی در مدارس برگزار و از مسوولان نیز درخواست می‌کنم که کمک کرده تا این یادواره‌های تبیینی با کیفیت بهتری برگزار شود.

وی اضافه کرد: در این یادواره‌ها باید در تحلیل درست و اصولی، به دانش آموزان کمک کنیم، تا مسائل را درست تحلیل کنند. 

امام جمعه پردیس  با اشاره به فرارسیدن ۱۴ آبان‌ماه روز فرهنگ عمومی، عنوان کرد: شورای فرهنگ عمومی باعث اعتلای فرهنگی شهرستان‌ها شده و از زحمات اعضای این شورا تقدیر میکنیم زیرا اگر ما دنبال استقلال هستیم، باید به فرهنگ مراجعه کرده و روى فرهنگ کار کنیم.

حجت الاسلام حسینی در پایان گفت: مسأله‌ى فرهنگی باید اولویت اول کشور باشد زیرا ما دشمنان فرهنگى زیادى داریم و مبارزه با اسلام و انقلاب به صورت فرهنگى، در دستور کارشان است و به نظرم علاج رفع این تهدیدات چیز دیگرى جز اصلاح فرهنگى کشور نخواهد بود و ما یک تصحیح فرهنگى لازم داریم.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]