فرماندار ری: درمانگاه تامین اجتماعی فشافویه باید شبانه روزی شود
فرماندار ری: درمانگاه تامین اجتماعی فشافویه باید شبانه روزی شود

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: بخش فشافویه حدود ۳۶ کیلومتر با مرکز درمانی فاصله دارد و محل تلاقی ۱۷ راه ارتباطی است لذا باید درمانگاه تامین اجتماعی این بخش شبانه روزی شود.

مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری در رابطه با اولین بازدید میدانی یک روزه از بخش فشافویه به عنوان بخشی مهم و بزرگ اظهار کرد: هیچ شانی بالاتر از خدمت‌گزاری به مردم نیست تا جایی که عبادت کردن را هم‌وزن و همسان با آن دانسته‌اند و شکرگزاری نعمت خدمت به مردم به اقدام، حرکت، برنامه‌ریزی و داشتن طرح و برنامه بوده و بی‌برنامگی در این مسیر کفران نعمت است.

وی با تاکید بر اینکه مدیران ما در شهرستان باید اثربخشی و کارایی لازم را در راستای حل مشکلات مردم داشته باشند و ضمن طرح و برنامه داشتن امور را خوب، باانگیزه و پرقدرت پیش ببرند، گفت: بخش‌هایی از مشکلات و کمبودها در حسن‌آباد فشافویه از سال‌های گذشته مغفول مانده‌ درحالی که این بخش دارای ظرفیت و پتانسیل‌های مختلفی است که برخی به فعلیت درآمده و برخی دیگر باید با طرح‌ها و برنامه ریزی جدید مبتنی بر برنامه‌های توسعه فرادستی به فعلیت دربیاید.

فرماندار ویژه شهرستان ری پیگیری شهرک‌های صنعتی دولتی و خصوصی در این بخش را از برنامه‌های جدی عنوان کرد و افزود: شهرک‌های صنعتی برای ایجاد اشتغال و افزایش توان اقتصادی مردم موثر هستند و با توجه به اینکه یکی از مشکلات اساسی جامعه امروز مسائل اقتصادی، معیشتی و تورم است هرچه به تولید نگاه بهتری داشته باشیم نرخ بیکاری را کاهش می‌دهیم و بسیاری از معضلات جامعه رفع می‌شود.

باب الحوائجی با بیان اهمیت صنعت و حل مشکلات صنعتگران همچنین زیرساخت‌ها اضافه کرد: در همین راستا جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرک صنعتی شمس آباد برگزار می‌شود.

وی در ادامه به مشکلات بهداشتی درمانی در این بخش و اهمیت رسیدگی به آن پرداخت و یادآور شد: این بخش حدود ۳۶ کیلومتر با مرکز درمانی فاصله دارد و محل تلاقی ۱۷ راه ارتباطی است و باید بهترین خدمات درمانی در طول شبانه‌روز در این بخش به مردم ارائه شود لذا همه مسؤولان و مدیران مربوطه خود را جای مردم این منطقه بگذارند و کمک کنند درمانگاه تامین اجتماعی در حسن آباد فشافویه شبانه روزی شود. 

فرماندار ری: درمانگاه تامین اجتماعی فشافویه باید شبانه روزی شود

 

معاون استاندار تهران با اشاره به افتتاح دفتر دهیاری روستای قنبرآباد با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان عنوان کرد: با یک بسته جدید علمی آموزشی شرایط تغییر چهره روستاها رقم می‌خورد چرا که روستاها می‌توانند به لحاظ شکلی، کارکردی و محتوایی نقش‌های معتدد و موثری بیافرینند.

باب الحوائجی از آغاز عملیات اجرایی واحد سردخانه ۴۵۰۰ تنی و کارخانه مواد غذایی در روستای خانلق خبر داد و گفت: این مجموعه به مساحت یک هکتار و با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی احداث می‌شود و برای حداقل ۴۰ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه توسعه پایدار رقم نمی‌خورد مگر افراد پایا و مانا، ابراز کرد: جوانان و نوجوانان نخبه تفکر و روحیه تحولی دارند و باید به آنها در سطح شهرستان توجه و رسیدگی و در امور مختلف از ظرفیت و استعدادهای آنها استفاده شود.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]