امام جمعه شهرقدس: حمایت برخی دولت‌های اسلامی از صهیونیست‌ها ننگ ابدی بر آنها است
امام جمعه شهرقدس: حمایت برخی دولت‌های اسلامی از صهیونیست‌ها ننگ ابدی بر آنها است

امام جمعه شهرقدس گفت: برخی سران دولت‌های اسلامی انگیزه‌ای برای کمک به فلسطین ندارند و از رژیم صهیونیستی حمایت و هزینه برخی بمب‌ها و سوخت آنها را تامین می‌کنند که ننگ ابدی برآنها خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نمازجمعه که ظهر امروز در مصلی برگزار شد، با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: پیوند با ولایت موجب داشتن زندگی و وجودی با برکت و ثمربخش خواهد شد و باید جلب عنایت ائمه معصوم(ع) داشته باشیم تا کارها و رفتارها پربرکت شود.

وی گفت: دانش، دانش آموزی و دانش آموختن با عنایت الهی محقق می‌شود و علم نوری است که در دل هرکس که دنبال حقیقت است قرار داده می‌شود و آنچه خداوند به انسان داده امانت است و باید نوع نگاه به عالم را اصلاح کرد و خود را مالک دارایی‌های دنیا ندانست. 

امام جمعه شهرقدس با بیان اینکه منتظران واقعی امام زمان(عج) مدام اصلاح نفس دارند و با انجام کارهای درست، ادای حق مردم و خداوند موجب رضایت حضرت می‌شوند، افزود: علم حضرت زینب(س) علم لدنی و الهی است و زینت‌هایی مانند مال و فرزندان در دنیا وجود دارد که محل آزمایش انسان‌ها هستند و اگر در جامعه زشت‌ها، زیبا و معروف‌ها منکر شود وضعیت آن جامعه نامناسب است و بهترین زیبایی، زیبایی باطنی مانند تواضع، حسن ادب، خشوع، ترک ولع و فصاحت است. 

وی با اشاره به روز پرستار گفت: کار پرستاری و کمک به انسان‌ها اگر برای خدا باشد ارزش والایی دارد و یکی از دستورات سلوک و عرفان است. 

حجت الاسلام محمدی به هفته بسیج اشاره داشت و افزود: بسیج برکت بزرگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و در حوادث گوناگون بسیجیان با ایثار، خلوص و فداکاری پای کار بودند و بدون چشم داشت مادی در عرصه‌های مختلف صحنه‌های ماندنی در خدمت ایجاد کردند و این جریان آماده سربازی امام عصر(عج) است.

وی در ارتباط با حوادث غزه ادامه داد: برخی سران دولت‌های اسلامی انگیزه‌ای برای کمک به فلسطین ندارند و از رژیم صهیونیستی حمایت و هزینه برخی بمب‌ها و سوخت آنها را تامین می‌کنند و ننگ ابدی بر اینها خواهد ماند. 

محمدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی برای رسیدن به پیروزی سختی‌های بسیار کشیده و شهدای زیادی تقدیم کرده، افزود: تجمع مردم در میدان آزادی شهرقدس فردا برگزار خواهد شد تا نشان دهد مردم آزادی خواه از این ظلم‌ها اعلام انزجار دارد و به زودی در قدس نماز خواهیم خواند.

وی به ادامه عملیات طوفان القصی اشاره کرد و گفت: برخی کشورها سعی بر آتش‌بس موقتی در غزه دارند اما رژیم صهیونسیتی دنبال به‌دست آوردن دستاورد از این شرایط است و کشورهایی مانند قطر، ترکیه و مصر نقش سنگین دارند و باید به وظیفه خود عمل کنند. 

پایان پیام/۶۷۰۷۵


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]