نمایشگاه دستاوردهای کارآفرینان شهرقدس افتتاح شد
نمایشگاه دستاوردهای کارآفرینان شهرقدس افتتاح شد

معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران گفت: در سال گذشته ۱۱۰۰ میلیارد تومان وام اعطا شده و حدود ۱۵ هزار شغل ایجاد شده است و نمایشگاه شهرقدس نیز در راستای حمایت، بازاریابی و فروش محصولات دایر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، نمایشگاه عرضه دستاوردهای کارآفرینان شهرستان قدس با حضور معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران، فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستانی در کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرقدس ظهر امروز افتتاح شد و به مدت یک هفته برای بازدید عموم دایر خواهد بود. 

مهدی سلامی معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران در مراسم افتتاح و بازدید از این نمایشگاه اظهار کرد: هدف از ایجاد این بازارچه حمایت و معرفی طرح‌ها، بازاریابی و فروش تولیدات و نشان دادن دستاوردهای مددجویان تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی است.

وی گفت: در این بازارچه ۲۷ غرفه راه اندازی شده که ۱۰ خانواده تحت حمایت هستند و سرپرستان خانوار با دریافت وام از بهزیستی، کمیته امداد و فرمانداری علاوه بر تولید برای افراد دیگر نیز ایجاد شغل کرده‌اند.  

معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران با بیان اینکه توانمندسازی خانواده از مسیر اشتغال یکی از رسالت‌های کمیته امداد است، افزود: متقاضیان پس از ثبت نام در سامانه حیات، خدمات مشاوره دریافت کرده و درصورت توانمندی در ایجاد و گسترش شغل به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند. 

نمایشگاه دستاوردهای کارآفرینان شهرقدس افتتاح شد

 

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۱۰۰ میلیارد تومان وام اعطا شده و حدود ۱۵ هزار شغل ایجاد شده است، گفت: حدود ۶۰۰ میلیارد تومان تاکنون پرداخت وام انجام شده و برای افراد مستعد نیز حدود ۲ هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان وام معرفی شده است.

سلامی در ارتباط با فروش محصولات خاطرنشان کرد: بازارچه‌هایی برای حمایت درنظر گرفته شده و فروش در فضای مجازی و تعامل با برنامه‌‌هایی که فروش دائمی دارند راه‌های درآمدزایی و فروش محصولات است.

پایان پیام/۶۷۰۷۵


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]