اجرای بیش از ۴۰۰ ویژه برنامه  هفته بسیج در اسلامشهر
اجرای بیش از ۴۰۰ ویژه برنامه  هفته بسیج در اسلامشهر

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر گفت: بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیش از ۴۰۰ ویژه برنامه در قالب ۳ محور در شهرستان اسلامشهر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، سرهنگ اسماعیل جعفری جانشین فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) و رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج شهرستان اسلامشهر، عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که در محل سالن جلسات این ناحیه برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته پرخیر و برکت بسیج بیش از ۴۰۰ ویژه برنامه در سطح شهرستان اسلامشهر در رده های مختلف، حوزه ها و پایگاههای بسیج  اجرا می شود. 

وی گفت: تجمع جهادگران فاطمی و رزمایش اقتدار بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس و امام علی (ع) و حضور بسیج اصناف در حرم حضرت امام (ره) از برنامه‌هایی است که هم‌زمان با استان تهران اجرا می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر با اشاره به برنامه‌های بسیج سازندگی در اسلامشهر ادامه داد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به مدت ۲۰ روز هم‌زمان با هفته بسیج جنب سالن ۹ دی برای مشاغل خانگی و کارگاه‌های اشتغال‌زایی زنان سرپرست خانوار باهدف تسهیل گری و فراهم‌سازی بازار فروش برپا می‌شود.

جعفری تصریح کرد: پویش ایزوگام مناطق کم برخوردار به‌ویژه در روستاها در مرحله نخست با تهیه ۱۰۰۰ مترمربع ایزوگام قبل از رسیدن فصل سرما توسط گروه‌های جهادی اجرایی می‌شود و در مراحل بعدی پیگیر افزایش ظرفیت این میزان ایزوگام هستیم.

وی تقدیر از جهادگران فاطمی با عنوان شکوه هجرت، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در جوار آستان مقدس امامزاده عقیل(ع)، برگزاری جشنواره ورزشی بانوان و بسیجیان حوزه‌های مقاومت در رشته‌های بومی و محلی و آمادگی جسمانی، تقدیر از کادر درمان و پرستاران توسط حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج، توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌های مؤمنانه توسط گروه‌های جهادی و بسیج به‌عنوان واسطین خیرین با حفظ آبرو و کرامت خانواده‌های کم برخوردار را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان اسلامشهر عنوان کرد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر بیان کرد: برگزاری نشست‌های سیاسی و بصیرتی در قالب پایگاه‌های بسیج، مساجد و محلات، اجرای گروه‌های سرود در سطح پارک‌ها، عطرافشانی مزار شهدا در ۷ گلزار شهدای شهرستان، برپایی پیاده‌روی خانوادگی، تجمع ۶ هزار نفری بسیجیان در مصلی نماز جمعه و نواختن زنگ امید در تمامی مدارس شهرستان اسلامشهر و برگزاری ۴۰ اردوی راهیان پیشرفت با هدف امیدآفرینی، برگزاری اردوی راهیان نور با حضور ۲۲۰ نفر از دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان اسلامشهر است.

جعفری خاطرنشان کرد: با مشارکت مساجد و برخی نهادها و پایگاه‌های بسیج؛ یادواره خانگی، نشست‌های تبیینی و روشنگری و بصیرتی، اردوهای فرهنگی و تربیتی در مناطق کم‌برخوردار شهرستان، جشنواره‌های ورزشی در سطح محلات و پایگاه‌های بسیج و مساجد، نشست سبک زندگی اسلامی، برپایی میقات صالحین در ۳ مصلی نمازجمعه در شهرهای اسلامشهر احمدآباد و واوان با حضور ۱۸۰ حلقه صالحین، پویش نذر خون و اهدای خون در طول هفته، تجلیل از ۱۲۰ خانواده شهید و ایثارگر و رزمنده، برپایی ۸۰ محفل انس با قرآن، میز خدمت در مصلی نماز جمعه توسط بسیج ادارات اسلامشهر برگزار می‌شود.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]