پرستاران صبر و ایثار را از حضرت زینب الگو گرفته‌اند
پرستاران صبر و ایثار را از حضرت زینب الگو گرفته‌اند

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: پرستاران شاغل در نظام سلامت ما، صبر و ایثار را از حضرت زینب کبری (س) الگو گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با حضور در بیمارستان فیروزآبادی با پرستاران شاغل در این مجموعه دیدار و با اهداء شاخه های گل این روز را به آنها تبریک گفت.

در این برنامه که با حضور شیخ محمدی سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری، امینی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و طیبی رئیس بیمارستان برگزار شد، فرماندار ویژه شهرستان ری با حضور در بخش های مختلف مجموعه با پرستاران و کارکنان شاغل دیدار و گفتگو کرد.

باب الحوائجی در این برنامه با تجلیل از مقام پرستاران در خدمت رسانی بی منت به همنوعان خود، عنوان کرد: پرستاران شاغل در نظام سلامت ما، صبر و ایثار را از حضرت زینب کبری (س) الگو گرفته اند و نمادی از برای دیگران بودن و فداکاری در جامعه هستند.

پرستاران صبر و ایثار را از حضرت زینب الگو گرفته‌اند

 

وی افزود: پرستاران شریف شاغل در نظام بهداشت و درمان کشور به این حرفه صرفا به چشم یک شغل و منبع درآمدی نگاه نکرده و با عشق و علاقه خدمت به دیگر انسان ها در ایامی که یک فرد در حال تحمل سختی ها و رنج بیماری می باشد در کنار او ایستاده و تحمل این درد و مشقت را آسان تر می کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان با تبریک بمناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار ابراز امیدواری کرد با رفع برخی مشکلات و کاستی ها همچون تأمین نیروی انسانی مورد نیاز و بهبود شرایط کاری برای جامعه شریف و بزرگ پرستاری، شاهد رشد و ارتقاء کمی و کیفی در حوزه سلامت و درمان شهرستان ری باشیم.

پرستاران صبر و ایثار را از حضرت زینب الگو گرفته‌اند

 

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]