مردم با صیانت از استقلال و هویت، اجازه اثرگذاری هیچ تهدیدی بر کشور را نداده‌اند
مردم با صیانت از استقلال و هویت، اجازه اثرگذاری هیچ تهدیدی بر کشور را نداده‌اند

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: بیش از چهل سال دشمن با این ملت و انقلاب دشمنی کرده، اما مردم پای انقلاب ایستاده و با صیانت از استقلال، هویت و آبروی خود اجازه ندادند هیچ تهدیدی بر کشور اثرگذار باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، هادی قاسمی رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور صبح امروز در گردهمایی سراسری مسئولین بسیج دانشجویی و طلاب بسیجی که در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: بسیجیان در تهدیدات نظامی لباس رزم می‌پوشند و زمانی که موضوع صیانت از جمهوریت مطرح می‌شود، از جمهوریت نظام دفاع می‌کنند و در مبارزه با فساد به عنوان افسران جنگ نرم نقش خود را برای اصلاح مسیرها و فرآیندها ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه بسیج نقش پیشروی خود را با گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی حفظ کرده است، گفت: بیش از چهل سال دشمن با این ملت و انقلاب دشمنی کرده، اما مردم پای انقلاب ایستاده و با صیانت از استقلال، هویت و آبروی خود اجازه ندادند هیچ تهدیدی بر کشور اثرگذار باشد.

وی تأکید کرد: ملت ایران با وجود تهدیدات امنیتی و اطلاعاتی‌، جنگ نظامی، داخلی، تبلیغاتی، فرهنگی و جنگ ترکیبی سرافراز از همه این مشکلات عبور می‌کند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور تصریح کرد: این مکتب آزادی‌بخش به ما آزادگی آموخت و کشور را از انواع تلاطم‌ها نجات داد.
پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]