ایلان ماسک یادگاری‌های توییتر را حراج کرد + عکس
ایلان ماسک یادگاری‌های توییتر را حراج کرد + عکس

ایلان ماسک در چند وقت گذشته مشغول تغییر توییتر به X بوده است و حالا این مولتی میلیاردر، تابلوهای ساختمان توییتر و برخی اقلام دیگر آن را تنها چند هفته پس از ری‌برند شرکت به حراج گذاشته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛  ایلان ماسک در چند وقت گذشته مشغول تغییر توییتر به X بوده است و حالا این مولتی میلیاردر، تابلوهای ساختمان توییتر و برخی اقلام دیگر آن را تنها چند هفته پس از ری‌برند شرکت به حراج گذاشته است.

در مجموع ۵۸۴ کالا که شامل میزهای قهوه‌خوری، نقاشی‌های رنگ روغن و تابلوهای پرنده معروف توییتر می‌شود در این حراجی که با نام «تغییر نام تجاری توییتر: حراج آنلاین یادگاری، آثار هنری، دارایی‌های اداری و موارد دیگر!» آغاز شده، به فروش می‌رسد.

از زمان خرید این شبکه اجتماعی در سال گذشته، ماسک تلاش کرده تا به روش‌هایی مانند تعدیل نیروها، هزینه‌های توییتر را کاهش دهد و حالا به حراج گذاشتن لوازم آن ظاهراً بخش دیگری از این برنامه است.

ایلان ماسک یادگاری‌های توییتر را حراج کرد

دو نقاشی رنگ روغن نیز در این مجموعه وجود دارند که به حراج گذاشته شده‌اند. اولین نقاشی به عکس سلفی معروف «الن دی‌جنرس»، مجری و کمدین آمریکایی مربوط می‌شود که در مراسم اسکار سال ۲۰۱۴ گرفته شده بود. نقاش دیگر از باراک اوباما، رئیس جمهور سابق ایالات متحده است که براساس تصویر به اشتراک گذاشته شده از زمان انتخاب مجددش در نوامبر ۲۰۱۲ کشیده شده است.

این مجموعه همچنین شامل برخی تجهیزات موسیقی می‌شود و از گیتار گرفته تا کیت درام و آمپلی فایر را می‌توان از طریق حراجی تصاحب کرد.

طبق گفته خانه حراج Heritage Global Partners، حداقل پیشنهاد برای هر یک از آیتم‌ها ۲۵ دلار است. اولین پیشنهادها از ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) ارائه خواهد شد و قرار است دو روز بعد به پایان برسد.

ایلان ماسک پس از خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر تصمیم گرفت تا به‌عنوان بخشی از برنامه‌های خود هزینه‌های این شرکت را کاهش دهد. از زمان خرید توییتر، او افراد زیادی را اخراج کرده است و همچنین نحوه تأیید حساب‌ها را به کل تغییر داده است. اوایل این ماه نیز لوگوی توییتر رسماً از نماد پرنده به حرف ایکس (X) تغییر پیدا کرد تا ماسک رسماً برنامه‌های خود برای ایجاد برنامه‌ای «برای همه‌چیز» را آغاز کند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]