تور لحظه آخری کیش چقدر هزینه دارد؟ / قیمت ۴ روز سفر به کیش در اسفندماه + جدول
تور لحظه آخری کیش چقدر هزینه دارد؟ / قیمت ۴ روز سفر به کیش در اسفندماه + جدول

قیمت تور لحظه آخری کیش برای سفر در اسفند ۱۴۰۲ را در این گزارش بخوانید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بررسی قیمت تور گردشگری کیش برای سفر در آخرین ماه سال ۱۴۰۲ به شرح زیر است؛
کیش همیشه و در هر زمان از سال میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور است. اگر قصد دارید تا یک سفر کوتاه پیش از عید به کیش داشته باشید، در ادامه قیمت اقامت ۴ روز در کیش را بررسی کرده‌ایم.
جزیره کیش یکی از جزیره‌های خلیج فارس و از توابع بخش کیش شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان است که از شرق به تنگه هرمز، از جنوب به کشور امارات متحده عربی و از غرب به کشورهای بحرین و عربستان محدود می‌شود. طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیتی بالغ بر ۳۹,۸۵۳ نفر در این جزیره ساکن هستند که به این شهروندان، کیش‌وند می‌گویند.
کیش، آب‌وهوایی گرم و مرطوب دارد و بارندگی‌های آن بیشتر به‌شکل رگبار در ماه‌های زمستان است. میانگین دمای سالانه‌ جزیره را حدود ۲۶ درجه سانتی‌گراد برآورده کرده‌اند و اختلاف دمای ماه‌های مختلف سال در آن بسیار ناچیز است. با این اوصاف می‌توان بهترین زمان سفر به کیش را از اوایل دی ماه تا اواخر فروردین دانست.
بهترین جاهایی که بعد از سفر به کیش می‌توانید به آنها سر بزنید، کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز با قدمت ۲۵۰۰ سال و شهر باستانی حریره است. البته تفریح‌های آبی و مراکز خرید زیادی نیز برای گردشگری دارد.
باید بدانید که یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود افراد زیادی به کیش سفر کنند، خرید است. کیش گلچینی از بهترین و لوکس‌ترین مراکز خرید را در خود جای می‌دهد. در مراکز خرید کیش، می‌توانید اجناسی همچون پوشاک، وسایل شخصی، وسایل سرگرمی، وسایل آرایشی‌وبهداشتی، کیف‌وکفش، اسباب‌بازی، تجهیزات رایانه‌ای، لوازم‌خانگی و دیجیتالی، لوازم آشپزخانه، و مواد غذایی تهیه کنید.
سفر به کیش چقدر خرج برمی‌دارد؟
بررسی قیمت تور لحظه آخری کیش به شرح زیر است؛
هزینه اقامت ۳ شب در هتل پانیذ، ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می‌شود. این در حالی است که قیمت اقامت در هتل تعطیلات ۳ میلیون تومان است.
قیمت اقامت در هتل‌های دیگر را در جدول زیر ببینید؛
*لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده در جدول مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز متفاوت باشد.*

قیمت تور ارزان‌قیمت کیش

هتل
درجه ستاره
قیمت برای ۲ شب / تومان

پانیذ
۲ ستاره
۵,۲۰۰,۰۰۰

تعطیلات
۳ ستاره
۶,۰۰۰,۰۰۰

پارس نیک
۳ ستاره
۶,۰۵۰,۰۰۰

گاردنیا
۳ ستاره
۶,۲۵۰,۰۰۰

لوتوس
۳ ستاره
۶,۴۵۰,۰۰۰

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]