بمباران غزه، عمر رژیم صهیونیستی را کوتاه‌تر می‌کند
بمباران غزه، عمر رژیم صهیونیستی را کوتاه‌تر می‌کند

امام جمعه پردیس گفت: هر بمبی که بر سر زن و بچه و مردم غزه می‌اندازد، عمر اسرائیل غاصب کوتاه‌تر می‌ شود زیرا بمباران غزه، بمباران مردم مؤمنی است که هرچه بمب برسرشان بریزد قوی‌تر خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی بعد از ظهر امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته پردیس که در مسجد الغدیر فاز ۴ پردیس و با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: جبهه‌ مقاومت با فرهنگ بسیج که همان مقاومت هوشمندانه و مدبرانه است در مقابل دشمنان خبیث، ایستادگی و آنها را متحمل شکست‌های سنگین کرده است.

وی با بیان اینکه استقلالِ اقتصادی، رکنی اساسی برای شعار مقدس استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است، گفت: تمام مردم باید از کالاهای ایرانی حمایت کنند و در این راستا تولید افزایش پیدا کرده و شاهد بهبود کیفیت، تأمین سلائق و نیازها در تولید، رونق بازار صادرات، تولید ارزان‌تر خواهیم بود.

امام جمعه پردیس افزود: باید مدیریت جدی واردات، مبارزه‌ جدی با قاچاق و حمایت فعالان اقتصادی برای سرمایه‌گذاری در تولید در کشور توسط مسوولان انجام شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به مقاومت عزتمندانه مردم غزه، تاکید کرد: چهل و هفت روز از مقاومت عزتمندانه مردم غزه، و ظلم و جنایت رژیم جعلی اسرائیل می‌گذرد و این طوفان الاقصی است که اسرائیل و حامیانش را در می‌نوردد و با اتحاد مسلمانان و بسیج شدن مردم دنیا، هیمنه‌ استکبار را درهم شکسته و آبرویی برای اسرائیل و حامیانش باقی نگذاشته است.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی نه تنها در منطقه بلکه در کل دنیا، میدان‌داری می‌کند، ابراز کرد: در کشورهای غربی، دولتمردان هم محدودیت ایجاد کردند و هم مجازات‌هایی را برای هر نوع حمایت از فلسطین در نظر گرفته‌اند، به طور مثال در فرانسه تظاهرات حامیان فلسطین را ممنوع کرده‌اند، و در آلمان پوشیدن چفیه فلسطینی ممنوع و در انگلیس اهتزاز پرچم فلسطین جرم اعلام شده است.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: اعتراضات به نسل‌کشی صهیونیست‌ها همچنان تداوم دارد و رئیس اف‌.بی‌. آی در این زمینه هشدار داد که یهودی‌ستیزی به سطحی تاریخی رسیده است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به رونمایی دو نمایشگاه دستاوردهای دفاعی، همزمان در دنیا، عنوان کرد: نمایشگاه اول، نمایشگاه دستاوردهای دفاعی ایرانِ قوی بود که توسط مقام معظم رهبری مورد بازدید قرار گرفته و رونمایی شد که امروز در یک نقطه‌ای قرار دارد که هیچکدام از قدرت‌های دنیا اجازه فکر کردن راجع به حمله به ایران را به خود نمی‌دهند.

وی تصریح کرد: نمایشگاه دوم، نمایشگاهی از پسرفت قدرت‌های غربی خصوصاً در حوزه‌ نظامی است و نمونه آن جنگ غزه است که اسرائیل علی‌رغم اینکه از آمریکا کمک گرفت و بمب‌های آمریکایی و اسرائیلی را هرچه در توان داشت بر سر مردم مظلوم غزه ریخت، اما همچنان در شناسایی و نابودی حماس عاجز و ناکام مانده و تن به آتش‌بس چند روزه داده است که این آتش‌بس قطعاً برای حماس یک پیروزی بزرگ است.

امام جمعه پردیس با اشاره به ضربه‌فنی شدن اسرائیل، تاکید کرد: اسرائیل غاصب در عملیات طوفان الاقصی ضربه فنی شد و ماجرای جنایت‌های اسرائیل مانند کسی است که در زمین بازی شکست خورده و از طرفداران تیم مقابل، تقاص می گیرد.

حجت الاسلام حسینی افزود: ضربه فنی شدن یعنی شکست زودهنگام. یعنی حریف برتری مطلق دارد، و دشمن را عصبانی‌تر می‌کند تا حتی به کسانی که طرف مقابل او نیستند حمله کند و جنایت بیافریند و نتیجه‌اش هم شکست سنگین خواهد بود.

وی ادامه داد: هر بمبی که بر سر زن و بچه و مردم غزه می‌اندازد، عمر اسرائیل غاصب کوتاه‌تر می‌ شود زیرا بمباران غزه، بمباران مردم مؤمنی است که هرچه بمب برسرشان بریزد قوی‌تر خواهند شد.

امام جمعه پردیس در ادامه با بیان اینکه مشکل حمل و نقل شهرستان باید برطرف شود، ابراز کرد: مبلغ ۴۰ میلیارد تومان برای خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس از سوی شهرداری پردیس واریز شده که تاکنون ۴ دستگاه تحویل شده و امیدواریم الباقی هم به ناوگان حمل و نقل اضافه شود.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: ۲۰ دستگاه ون به زودی برای شهروندان تامین خواهد شد که تا به امروز ۱۰ دستگاه تحویل شده است که از همینجا، از ریاست جمهوری برای حمایت از شهرستان پردیس تقدیر می کنیم.

آماده‌سازی ۷ هکتار زمین برای آرامستان پردیس 

وی ابراز کرد: بر اساس گزارش شهردار پردیس، فعلاً ۷ هکتار زمین برای ساخت آرامستان اختصاص پیدا کرده است و در حال آماده‌سازی هستند و طرح توسعه‌ آرامستان پردیس تا ۵۰ هکتار است که با پیگیری‌های شهردار، فرماندار و حمایت موقوفه شرف النساء به این مرحله رسیده که جای تقدیر دارد.

امام جمعه پردیس با اشاره به پیگیری کیفیت نان توسط اتاق اصناف، عنوان کرد: در خطبه هفته گذشته این مشکل مطرح شد که اتاق اصناف بلافاصله با اتحادیه نانوایان جلسه گذاشته و تذکرات لازم را دادند، که امیدواریم این اتفاق به نفع مردم در افزایش کیفیت و کاهش قیمت و سرعت در ارائه خدمات نانوایی‌ها باشد و از نانوایانی که برای کیفیت و قیمت نان تلاش می کنند تقدیر می کنیم.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]