نمایندگان پردیس در مجلس عملکرد ۴ ساله خود را به مردم اعلام کنند
نمایندگان پردیس در مجلس عملکرد ۴ ساله خود را به مردم اعلام کنند

امام جمعه پردیس گفت: خواسته مردم این است که بدانند نماینده‌‌های حوزه پردیس در مجلس شورای اسلامی چه فعالیتی برای حوزه انتخابیه خود انجام داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، بعدازظهر امروز حجت الاسلام سیدحسین حسینی‌ امام جمعه پردیس در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس، که در مسجد الغدیر فاز۴ و با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد، ضمن اشاره به الحاق ناوشکن «دیلمان» به ناوگان دریایی ارتش در منطقه شمال (دریای مازندران)، اظهار کرد: با این اقدام حضور فعال و مقتدرانه ایران در دریای مازندران را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: دریای مازندران با ۵ همسایه، از ظرفیت‌های زیادی برخوردار است، لذا برای حراست از این مناطق و جلوگیری از دست‌اندازی‌های احتمالی دیگران، باید نیروی دریایی به‌عنوان مهم‌ترین یگان حراست از این منطقه، به شناورها و تجهیزات جدید مجهز شود.

امام جمعه پردیس با اشاره به هوشیاری ملت و مسئولین در برابر جنگ شناختی، ابراز کرد: در جنگ شناختی؛ اعتقادات، نگرش‌ها و رفتار نخبگان و عامه جامعه هدف قرار می‌گیرد و یکی از ویژگی‌های این جنگ این است که سرمایه‌های اجتماعی و معنوی نظام که سال‌ها با نظام، همراه و همدل بوده‌اند را از بین ببرند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: دشمن برای این هدف خود با مستندسازی‌های پیچیده و حیله‌های رسانه‌ای، زیرساخت‌های فکری و مذهبی نظام را زیر سؤال برده و اعتقاداتِ گذشتهِ مخاطبان را با تردید روبه‌رو می‌کند که باید در این با بصیرت بیشتر و فعال‌تر عمل شود.

وی با اشاره به پیامدهای جنگ غزه برای اروپا و اسرائیل، تاکید کرد: در جنگ غزه، صهیونیست‌ها با حمایت‌های آمریکا و کشورهای اروپایی، از زمین، هوا و دریا این باریکه تحت محاصره را به شدت بمباران کرده و بیش از ۲۰ هزار نفر انسان بی‌گناه به‌ویژه کودکان را به‌قتل رساندند.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: اسرائیل غاصب زیرساخت‌های بهداشتی غزه را نابود و محاصره تمام‌عیاری علیه غیرنظامیان اعمال کرده است اما شاهد تشدید شکاف بین مردم و دولت‌های اروپایی هستیم و امروز خشمگینی افکار عمومی با تظاهرات و اعتراضات گسترده‌ در اروپا و آمریکا علیه جنایات اشغالگران، نشان از ایجاد شکاف شدید بین مردم و دولت‌های اروپایی و آمریکا دارد.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: دقیقاً همان برنامه‌ای که آمریکا و کشورهای اروپایی، با جنگ ترکیبی برای ایران در طول ۴۴ سال اجرا کرده‌اند که در آن ناکام ماندند را در غزه نیز اجرا کردند.

وی افزود: امروز دولت‌های اسپانیا و نروژ از ملت فلسطین دفاع می‌کنند و کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند و حاضر نیستند در کنار اشغالگران بایستند که این یعنی دهن‌کجی به رهبران ناتو و شکاف در ائتلاف ناتو است.

امام جمعه پردیس با اشاره به پیامدهای اقتصادی و اجتماعی جنگ غزه برای رژیم صهیونیستی، اذعان کرد: براساس گزارش‌ها و داده‌های رسانه‌ای، عملیات طوفان الأقصی خسارت‌های مالی هنگفت و بی‌سابقه‌ای به رژیم صهیونیستی وارد کرده و این خسارت‌ها در دو بخش خسارت‌های مستقیم و غیرمستقیم قابل بررسی است.

نمایندگان پردیس در مجلس عملکرد ۴ ساله خود را به مردم اعلام کنند

 

وی ادامه داد: براساس آخرین آمار موجود در جنگ کنونی غزه، بیش از ۱۵۳۸ اسرائیلی کشته و ۵۴۳۱ اسرائیلی مجروح و دستکم ۲۴۲ اسرائیلی به اسارت گروه‌های مقاومت فلسطینی درآمده‌اند و عملیات طوفان الاقصی اعتماد عمومی صهیونیست‌ها به این رژیم را از بین برده است، زیرا یقین حاصل شد که دیگر در این رژیم امنیتی برای صهیونیست‌ها وجود نخواهد داشت.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: روزی استکبار جهانی به صهیونیسم غاصب ماموریت داد تا منطقه را به خاورمیانه جدید با نابودی حزب الله، بلعیدن عراق، قبضه کردن سوریه، و فلسطین را هم به نفع رژیم غاصب تمام کند، اما امروز میبینیم که در تمام طرح های خود ناکام مانده و نقشه‌ جغرافیای سیاسی‌ غرب آسیا عوض شد، امّا این تغییر به نفع مقاومت رخ داده است.

حجت الاسلام حسینی با بیان خصوصیات نقشه جدید غرب آسیا، خبرداد: با این کار شاهد شروع آمریکازدایی در منطقه هستیم زیرا طوفان الاقصی حمله به اسرائیل بود اما در واقع آمریکا زدایی است و این یعنی بعد از نابودی اسرائیل نوبت نابودی آمریکا است. 

امام جمعه پردیس با بیان اینکه ۳۰ نماینده پردیس در بین مردم حاضر شوند، تاکید کرد: پردیس نیاز به نمایندگان مجزا و دلسوز دارد زیرا شهرستان نوپا پردیس با مسکن مهر پرتعداد و کم کاری دولت گذشته، تحریم ها و غیره دست به دست هم دادند تا مشکلات پردیس زیاد شود.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: ما نیاز به نماینده باتقوا، متدین و انقلابی داریم تا درد و مشکلات مردم را درک کرده و در بین آنها حضور داشته باشند.

وی افزود: نماینده نباید دنبال ثروتمندان باشد و باید بیشتر در بین طبقه محروم جامعه باشد زیرا مشکلات مردم را سرگردان کرده و این مشکلات باید با حضود نمایندگان رصد و رفع شود.

امام جمعه پردیس ادامه داد: طی این ۴ سال فریاد زدیم و این موضوع را گفتیم و هر زمان گله کردیم و ۲ یا ۳ نفر از نمایندگان آمده، وعده داده و رفتند اما تعدادی از نمایندگان حتی به پردیس هم نیامدند.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: منتظر هستیم ۳۰ نماینده‌ای که پسوند پردیس را دارند گزارشی به مردم بدهند که چندبار به پردیس آمده و چه کارهایی انجام داده‌‌اند زیرل مردم حق دارند نمایندگان خود را ببینند و حرفشان را به آنها بزنند؛ خواسته مردم این است که بدانند نماینده‌‌های حوزه پردیس در مجلس چه فعالیتی برای حوزه انتخابیه خود انجام داده‌اند.

امام جمعه پردیس افزود: زمانی‌که از مجلس صحبت می‌کنیم بسیاری ناراحت میشوند و می‌گویند چرا می‌گویید اما ما وظیفه داریم بگوییم و این را به مردم می‌گوییم که در انتخابات آینده باید نماینده دلسوز، مردمی، شجاع، کارآمد، انتقلابی و متدین را انتخاب کنند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه دفتر نمایندگان در پردیس باعث حسرت مردم شده و شهروندان مدام به آن مراجعه می‌کنند، ادامه داد: نمایندگانی که از درد مردم خبر نداشته باشند چگونه در مجلس از شهرستان دفاع می‌کنند و باید به جای ناراحتی از این سخنان به درد مردم برسند.

وی در پایان گفت: مردم پردیس با ایمان، متدین و انقلابی هستند و این را در برنامه های عبادی و سیاسی و حضور باشکوه خود نشان دادند اما این نوع کم توجهی در شأن آنها نیست.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]