کدام نقطه تهران در وضعیت بنفش است؟
کدام نقطه تهران در وضعیت بنفش است؟

باقرشهر، تنها شهر استان تهران است که در وضعیت بنفش کیفیت هوا قرار دارد و طی روزهای اخیر به‌عنوان یکی از آلوده‌ترین شهرهای استان تهران بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، بنابراعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، شاخص آلودگی هوای باقرشهر در استان تهران هم‌اکنون روی عدد ۲۶۳ قرار دارد و کیفیت هوا در وضعیت بنفش و بسیار ناسالم است.

باقرشهر در بخش کهریزک شهرستان ری از جمله شهرهایی است که در بیشتر ایام سال با مشکل آلودگی هوا روبه‌رو است و در روزهای اخیر به‌عنوان یکی از آلوده‌ترین شهرهای استان تهران شناخته می‌شود.
 

کدام نقطه تهران در وضعیت بنفش است؟

باقرشهر، تنها شهر استان تهران در وضعیت بنفش

 

کیفیت هوای باقرشهر طی روزهای اخیر در وضعیت بنفش و بسیار ناسالم بوده و آلاینده‌های موجود در هوا می‌توانند عوارض جدی بر روی سلامت افراد و محیط‌زیست داشته باشد. این در حالی است که تصمیمات کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان تهران برای همه شهرها یکسان اجرا می‌شود و وضعیت آلودگی باقرشهر که بیشتر از سایر شهرهای استان تهران می‌باشد، مدنظر قرار نگرفته است.

پالایشگاه نفت تهران، آرادکوه، بهشت زهرا(س) و مراکز صنعتی زیادی در اطراف باقرشهر قرار دارد همچنین تراکم جمعیت و روند رو به رشد آن در این شهر فریزشده زیاد است و طی سال‌های اخیر جمعیت اتباع خارجی نیز افزایش چشم‌گیری داشته است.

پایان پیام/۶۷۰۶۲


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]