عقب‌ماندگی‌ها به دلیل ترک فعل بعضی مسؤولان است
عقب‌ماندگی‌ها به دلیل ترک فعل بعضی مسؤولان است

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: وجود عقب‌ماندگی‌ در برخی حوزه‌ها و بروز مشکلات به دلیل ترک فعل بعضی مسؤولان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، حسن بابایی معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ملارد اظهار کرد: شهرستان ملارد علیرغم کمبود امکانات و مسائل مختلف، مردم ولایتمدار و شهدای والامقامی دارد و مدیرانی در سطح استان و ملی در این منطقه رشد کرده‌اند.

وی گفت: وجود عقب‌ماندگی‌ در برخی حوزه‌ها و بروز مشکلات به دلیل ترک فعل بعضی مسؤولان است که موجب ایحاد وضعیت نابسامان اراضی کشاورزی و ازبین رفتن باغات شده است. 

معاون قوه قضائیه ادامه داد: از رئیس ثبت اسناد استان تهران درخواست می‌شود نسبت به صدور سند عرصه‌هایی که معارض ندارند پیگیری و تعیین تکلیف کنند و سپس با همکاری شهرداری و شهرسازی در اعطای وام و تجمیع پلاک‌ها اقدام شود.

وی با بیان اینکه درصورت وقوع حادثه زلزله فاجعه انسانی در سرآسیاب خواهیم داشت عنوان کرد: کارگروهی برای رسیدگی به ساخت و سازهای سرآسیاب شرقی و غربی و جعفریه  تشکیل شود و باغ‌های زراعی روستای خوشنام که در حال از بین رفتن است، شهرداری نسبت به حفظ وضعیت موجود و جلوگیری از خرد شدن آنها توجه داشته باشد. 

بابایی به صدور سند بزرگترین شهرک صنعتی دولتی در ملارد اشاره کرد و افزود: اشتغال را باید ایجاد کرد و در کنار ساخت شهرک‌های مسکونی موضوعات کاری هم باید در نظر گرفته شود.

وی تاکید کرد: تثبیت مالکیت برای همه جامعه دارای منافع است و از بسیاری آسیب‌ها و جرایم پیشگیری کرده و امنیت را فراهم می‌کند. 

برخی بافت‌های مهاجرپذیر، جرم پذیر هم شده است

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه جلسه بعدی اول اسفند برگزار خواهد شد گفت: در این زمان گزارش‌های شهرسازی، بنیاد مسکن و ثبت اسناد درخصوص میزان صدور اسناد در سرآسیاب بررسی می‌شود. 

وی ادامه داد: بعضی بافت‌های شهرستان اصیل هستند و برخی بافت‌ها مهاجرپذیر بوده و جرم پذیر هم شده است و تثبیت مالکیت‌ها بر کاهش جرائم موثر خواهد بود. 

بابایی به توسعه فرهنگی منطقه و ایجاد حوزه علمیه و تقویت زیرساخت‌های منطقه اشاره کرد و افزود: مسؤولان نسبت به امکانات فرهنگی و ورزشی سرآسیاب با جمعیتی حدود ۳۰۰ هزار نفر توجه کنند چراکه پیشگیری موجب کاهش پرونده‌های کیفری و افزایش امنیت اجتماعی پایدار خواهد شد. 

پایان پیام/۶۷۰۷۵


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]