امام جمعه پردیس: اخبار کذب مترو باعث افزایش قیمت مسکن در شهرستان می‌شود
امام جمعه پردیس: اخبار کذب مترو باعث افزایش قیمت مسکن در شهرستان می‌شود

امام جمعه پردیس گفت: مسوولان هر از چندگاهی می‌گویند متروی پردیس به زودی کلنگ می‌خورد و آن را خبری می‌کنند اما در این بین فقط قیمت مسکن را افزایش می‌دهند و پولدارها پولدارتر و فقرا ضعیف می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی‌ امام جمعه پردیس در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس، که در مسجد الغدیر فاز ۴ و با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد، ضمن دعوت به تقوای الهی و تسلیت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، دو محور مهم خطبه فدکیه را برای حضار بازگو و اظهار کرد: مراسم تشییع نمادین حضرت زهرا(س) در شهرستان پردیس با همت مسوولان و ائمه جماعات برای سال دوم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به شناخت بسترهای فساد و پیشگیری از آن در جامعه، گفت: عدم تبعیض در این حوزه در اولویت باشد و هیچکس، هیچ نهاد و دستگاهی نباید استثنا شود زیرا هیچ شخص یا نهادی نمی‌تواند با عذر انتساب به این‌جانب یا دیگر مسئولان کشور، خود را از حساب‌کشی معاف بشمارد.

امام جمعه پردیس افزود: با فساد در هرجا و هر مسند باید برخورد یکسان صورت گیرد و این مبارزه از درون قوه مجریه آغاز شود و مسوولان نگذارند در مجموعه آنها فساد رخ دهد زیرا اگر مراقبت نکنند خود مسوول هم در گناه و فساد گنه‌کار و فاسد شریک است.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: پاک‌دستی از اولویت‌های مدیریت باشد، زیرا اگر کسی‌ آلوده به فساد باشد، قادر نخواهد بود با فساد مبارزه کند و در‌گام بعدی اقدامی عملی و پرهیز از برخورد شعاری را سرلوحه کار قرار بدهیم.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: آمریکا تاکنون ۴۰ بار از حق وتو به نفع رژیم غاصب استفاده کرده است و وتوی قطعنامه شورای امنیت توسط آمریکای جهانخوار، حاوی پیام‌هایی مانند ناکارآمدی و بی‌مصرفی نهادهای بین‌المللی است.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: وتوی آمریکا، بن‌بست راهبردی صهیونیست‌ها، چراغ سبزی برای جنایات بیشتر رژیم صیهونیستی و به نوعی سنگ را بستن و سگ را رها کردن است.

وی با اشاره به تشدید نفرت جهانی از آمریکا، تاکید کرد: با این کار مردم دنیا، هم از صهیونیست‌ها و هم آمریکا تنفر بیشتری پیدا خواهند کرد و حتی وحدت داخلی، آنها را هم دچار مشکلات اساسی خواهد کرد.

امام جمعه پردیس با اشاره به فرارسیدن شب یلدا، طولانی‌ترین شبِ سال، این روز را ترویج دهنده فرهنگ میهمانی و پیوند با خویشان دانست و عنوان کرد: شب یلدا فرصت مناسبی برای عمل به دستورات اسلام در پیوندهای «خانوادگی»، «خویشاوندی» و «اجتماعی» است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به فرارسیدن روز حمل و نقل و مطالبه گری‌ها مردم از این حوزه، اذعان کرد: مردم از این وضعیت ناراضی هستند و صف‌های طولانی حمل و نقل باعث آزار ساکنین شده است و مسوولان استانی باید حمایت بیشتری برای تقویت ناوگان حمل و نقل انجام داده و نظارت‌ها نیز بیشتر شود.

وی افزود: در برهه‌ای جا‌به جایی درختان را بهانه‌ای برای تاخیر در کلنگزنی عنوان کردند و سالهاست مردم را با مترو سرکار گذاشتند و بارها وعده کلنگ  زنی را دادند اما هم وعده های پوچ و تو خالی بود.

امام جمعه پردیس ادامه داد: هر از چندگاهی اعلام می‌کنند که متروی پردیس به زودی کلنگ می‌خورد. در این بین فقط قیمت مسکن را افزایش میدهند و پولدار ها پولدار تر و فقرا ضعیف تر و تحت فشار بیشتری قرار می‌گیرند و دیگر هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: چرا باید مردم شهرستان پردیس با وعده های پوچ و احیانا هدفمند سرکار باشند و از اعتمادشان به دولت ها و نظام کم بشود.

وی اضافه کرد: با این اقدامات مردم به دلیل بالا رفتن قیمت مسکن، رهن و اجاره تحت فشار قرار میگیرند و برخی پولدارها همچنان میتازند و مستاجرین هم یک به یک توسط برخی از مالکین بیرون انداخته می‌شوند.

امام جمعه پردیس با اشاره به صفوف طولانی نانوایی‌ها در این شهرستان ابراز کرد: این صفوف طولانی آزار دهنده است و باید تعداد نانوایی‌ها بیشتر شود و اتاق اصناف می‌بایست حمایت بیشتری داشته باشد.

پایان پیام/۶۷۰۱۶


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]