صاحبان این شرکت ۵ میلیارد دلار اتریوم دارند!
صاحبان این شرکت ۵ میلیارد دلار اتریوم دارند!

در آخرین گزارش خود، Arkham Intelligence فاش کرد که صندوق گری اسکیل (Grayscale) تقریباً ۵ میلیارد دلار اتریوم (ETH) در اختیار دارد که آن را به دومین دارنده بزرگ اتریوم در سطح جهان تبدیل کرده است.

گری اسکیل همچنین در حال آماده‌سازی برای راه‌اندازی یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) بیت‌کوین پس از پیروزی موفقیت‌آمیز در شکایت علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) است.

گری اسکیل اتریوم تراست (Grayscale Bitcoin Trust) در صنعت کریپتو بسیار مورد توجه قرار گرفته و دارای حدود ۴.۷ میلیارد دلار اتریوم است. با این حال، قیمت اتریوم از زمان سرمایه‌گذاری اولیه گری اسکیل که در ابتدا ۵ میلیارد دلار ارزش داشت، کاهش جزئی را تجربه کرد.

گزارش Arkham یک تجزیه و تحلیل جامع از بیش از ۵۰۰ کیف پول مرتبط با گری اسکیل انجام داد و مشخص کرد که هر کیف پول چیزی کمتر از ۳۰ میلیون دلار دارایی در اختیار دارد. علاوه بر این، گری اسکیل دارای توکن‌های چین لینک (LINK) به ارزش تقریبی ۱.۷ میلیون دلار و ۱.۱ میلیون دلار توکن یونی (UNI) است.

گری اسکیل تقریباً ۹۲.۱ میلیون دلار بیت کوین در اختیار دارد؛ اگرچه وب سایت رسمی این شرکت ادعا می‌کند که گری اسکیل بیت کوین تراست (GBTC) بیش از ۱۶ میلیارد دلار بیت کوین را مدیریت می‌کند.

این شرکت همچنین دارایی قابل توجهی در سایر ارزهای دیجیتال از جمله نزدیک به ۶۰ میلیون دلار در بیت کوین کش، ۱۷۹ میلیون دلار در اتریوم کلاسیک و حدود ۹۴.۲ میلیون دلار در لایت کوین دارد.

با پیروزی قانونی اخیر گری اسکیل در برابر SEC، انتظار می‌رود که این شرکت مدیریت دارایی به انباشت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بیشتر ادامه دهد.

با این حال، شایان ذکر است که SEC هنوز ۴۰ روز فرصت دارد تا نسبت به رای دادگاه درخواست تجدید نظر کند یا پرونده را به دادگاه عالی ارسال کندبفرستد. تا زمانی که حرکت بعدی کمیسیون بورس و اوراق بهادار مشخص نشود، نمی‌توان گفت که شرکت‌های مدیریت دارایی بزرگ چگونه استراتژی های ETF خود را تنظیم خواهند کرد.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]