مسؤولان برای مشارکت حداکثری انتخابات برنا‌مه ریزی داشته باشند
مسؤولان برای مشارکت حداکثری انتخابات برنا‌مه ریزی داشته باشند

امام جمعه شهرقدس گفت: رؤسای ادارات، پایگاه‌های بسیج و دستگاه‌های دیگر برای مشارکت حداکثری انتخابات برنامه‌ریزی داشته باشند و آثار آن را برای مردم تبیین کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه شهرقدس در خطبه های نماز جمعه که ظهر امروز در مصلی برگزار شد، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: عقل به تربیت و ادب احتیاج دارد و انسان در همه ابعاد باید تربیت شود و اگر کسی تمام امورش را به خدا واگذار کند و خود را مالک نداند بهتر و راحت‌تر می‌تواند انفاق کند و خمس و زکات بپردازد.

وی گفت: انسان آزاده در سختی‌ها شکیباست و از دنیا برای آخرت و رسیدن به درجات والا بهره می‌گیرد. 

خطیب نماز جمعه شهرقدس با اشاره به ایام وفات حضرت ام البنین(س) افزود: حضرت عباس(ع) در زمان امام زمانش امام حسین(ع) تربیت حماسی داشت و به یاری حضرت شتافت و در مسائل روز نیز باید با تربیت و روحیه حماسی در میدان بود. 

وی به مجاهدت‌های نیروهای انصارالله یمن اشاره داشت و در ادامه افزود: حضرت عیسی(ع) همراه امام زمان(عج) خواهد آمد و جهاد حضرت عیسی با افراد باطل و کفار را باید از منبع معتبر مطالعه کرد و بدانیم همه انبیا اهل مبارزه با طاغوت و هدایت جامعه مبعوث شدند. 

حجت الاسلام محمدی گفت: دشمنان درحال تلاش برای کاهش مشارکت در انتخابات هستند و اخلال‌هایی در نهادهای مختلف ایجاد می‌کنند و هدف آنها ضربه زدن است. انتخابات باید با مشارکت بالا و رقابتی برگزار شود و مردم احساس تکلیف کرده و پای صندوق‌های رای آیند و فردی با شاخصه اصلح انتخاب کنند.

وی تاکید کرد: روسای ادارات، پایگاه‌های بسیج و دستگاه‌های دیگر برای مشارکت حداکثری انتخابات برنامه‌ریزی داشته باشند و آثار آن را تبیین کنند و همه در این امر مهم به وظیفه خود عمل کنیم.

پایان پیام/۶۷۰۷۵


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]