معرفی بهترین مدل تشک طبی ایرانی در سال ۱۴۰۳ + قیمت
معرفی بهترین مدل تشک طبی ایرانی در سال ۱۴۰۳ + قیمت
آیا بهترین مدل تشک طبی را می‌شناسید؟ می‌دانید که چند وقت پیش برای تخت خوابتان تشک خریده‌اید؟ به ۱۰ سال می‌رسد؟

ما در طول شبانه‌روز ۴۰ مرتبه تکان می‌خوریم و در طول ۱۰ سال حدود ۱۵۰ هزار مرتبه روی بالش و تشک جابه‌جا می‌شویم. این حرکات فیزیکی باعث سریع خراب‌شدن تشکمان می‌شوند.

بعد از ۱۰ سال حدود ۲۵ درصد از کیفیت بهترین مدل تشک‌ طبی و عالی‌ترین برندها کاسته می‌شود که این میزان درمورد تشک‌های با کیفیت پایین‌تر ۷۵ تا ۱۰۰ درصد صدق می‌کند.

طبق آمار گرفته شده درصد زیادی از کسانی که تشک می‌خرند از خرید خود ناراضی هستند. وقتی تشک شما بی‌کیفیت باشد، به دنبال خود ناراحتی‌های کمر، ستون فقرات و… را به همراه می‌آورد؛ پس بد نیست برای سلامت خود مقداری هزینه کنید!

ویژگی‌های بهترین مدل تشک طبی چیست؟

شما باید متناسب با بدن خود تشک یک نفره یا دو نفره مناسب را انتخاب کنید. داشتن خوابی بسیار باکیفیت و لذت‌بخش نه‌تنها سطح انرژی‌تان را افزایش می‌دهد، بلکه نقش بسیار مهمی در حفظ سلامتی شما نیز ایفا می‌کند.

۱٫ پشتیبانی کامل از بدن

تشک‌های استاندارد موجود در بازار علاوه بر اینکه فنرهای بسیار قوی دارند، بلکه از بدن و ستون فقرات شما به‌خوبی حمایت می‌کنند. معمولاً زمانی که شما استراحت می‌کنید به سر، شانه‌ها، کتف و باسن فشار وارد می‌شود؛ اما اگر تشک مناسب بدن خود را خریداری کنید فشار این نقاط در حد تعادل خواهد بود.

۲٫ استحکام و دوام بالا

برای اینکه خواب راحتی داشته باشید و سر صبح خسته‌وکوفته از خواب بیدار نشوید، بهتر است تشکی که روی آن می‌خوابید، دوام بالایی داشته و همچنین در برابر فشارهای ناگهانی مقاومت مناسب و خوبی داشته باشد. پس در هنگام انتخاب بهترین مدل تشک طبی به این موارد توجه خاصی داشته باشید.

۳٫ داشتن کیفیت بالا

یکی دیگر از استانداردهایی که برای پیداکردن تشکی ایدئال باید به آن توجه کنیم، کیفیت الیاف موجود در آن است. تشکی برای شما مناسب بوده که علاوه بر درنظرگرفتن خوابی خوب مهم‌تر از همه کیفیت بالایی برای خنک نگه‌داشتن بدن شما در تابستان و گرم نگه‌داشتن آن در زمستان داشته باشد.

۴٫ قابلیت شستشو

شرکت‌های تولیدکننده بهترین مدل تشک طبی معمولاً هنگامی‌که برندهای معتبر تشک‌های مناسب را ارائه می‌دهند، حتماً به قابلیت شستشوی آن نیز توجه خاصی دارند؛ چراکه هر چند وقت یک‌بار باید رویه تشک برای جلوگیری از ورود هر نوع میکروبی به بدن کامل شسته شود‌.

۵٫ انتخاب طبق نیاز خود

قبل از انتخاب تشک مناسبتان باید معیارهای خود را برای انتخاب آن بدانید. مثلاً اگر هنگام خواب عرق می‌کنید، تشک باید طوری طراحی شده باشد که بدن شما را خنک نگه دارد یا چنانچه از کمردرد رنج می‌برید باید تشک مدنظرتان دارای این مزیت باشد که از بدن شما به‌ویژه ستون فقرات پشتیبانی کاملی به عمل بیاورد.

۶٫ دقت به اعتبار فروشگاه

برای خرید بهترین مدل تشک طبی حتماً به فروشگاهی که قصد خرید تشک دارید، دقت کنید که محصولاتش اصل و باکیفیت و همچنین از اعتبار کافی برخوردار باشد. این مدل فروشگاه‌ها خدمات پس از فروش هم دارند به‌گونه‌ای که مشتریان بعد از خرید می‌توانند با کارشناسان آن برند تعامل داشته باشند.

۷٫ داشتن ضمانت تعویض

بهترین برند تشک علاوه بر داشتن خدمات پس از فروش باید ضمانت تعویض نیز داشته باشد تا اگر زمانی که با مشکلی مواجه شدید، بتوانید از خدمات آن بهره‌مند شوید.

انواع تشک طبی ایرانی

با پیشرفت تکنولوژی، بهترین مارک‌های تشک طبی با سرعت بالایی در حال افزایش است. این برندها طبق نیازها و سلایق مصرف‌کننده، انواع متعددی از بهترین تشک‌های طبی را ایجاد می‌کنند.

تشک طبی فوم

بهترین مدل تشک طبی از انواع تشک‌های طبی می‌توان به نوع فوم اشاره کرد. این نوع تشک‌ها از فوم ساخته شده‌اند. لاتکس، فوم پلی‌یورتان، ژله و فوم جامد اغلب این فوم‌ها را تشکیل می‌دهند. از اصلی‌ترین مزایای این تشک‌ها این است که بدن را به طور کاملاً یکنواختی در برمی‌گیرد.

معرفی بهترین مدل تشک طبی ایرانی در سال 1403 + قیمت

معرفی بهترین مدل تشک طبی ایرانی در سال ۱۴۰۳ + قیمت

تشک طبی با مموری فوم

برای ساخت تشک‌های طبی مموری فوم معمولاً از فوم پلی‌یورتان استفاده می‌شود. استفاده از این فوم در ساخت تشک موجب صدمه کمتری به ستون فقرات افراد می‌شود؛ بنابراین یک خواب خوب را برای شما به ارمغان می‌آورند. همچنین تشک‌های طبی مموری فوم توسط برندهای مختلف تشک طبی ساخته می‌شوند.

تشک طبی ساخته شده از لاتکس

بهترین مدل تشک طبی که از مواد بسیار طبیعی ساخته شده‌، تشک طبی لاتکس است. این تشک‌ها پوشش کافی بدن را فراهم و نقاط فشار وارد شده در تمام بدن را به حداقل می‌رسانند. جابه‌جاشدن افراد روی این تشک‌ها خیلی راحت و ساده است. تشک‌های لاتکس به‌سرعت به همان حالت اولیه خود بازمی‌گردند.

تشک طبی هیبریدی

در حال حاضر یکی از جدید‌ترین تشک‌های طبی موجود، نوع هیبریدی هستند که ویژگی‌های تشک‌های فنری و فومی را با هم ادغام کرده و مزایای هر دو نوع تشک را با هم دارند. در تشک طبی هیبریدی که از لایه‌های گوناگون فوم و فنر ساخته شده‌اند، چندین لایه فوم روی فنر قرار گرفته است.

این تشک ایرادهای تشک‌های فنری کلاسیک را ندارد؛ ازاین‌رو می‌توان آن‌ها را کاملاً طبی در نظر گرفت. همچنین این تشک‌ها اصولاً توسط تمامی تولیدکنندگان تشک‌ طبی تولید می‌شوند.

مشخصات بهترین مدل تشک طبی چیست؟

بهداشت، سلامتی و راحتی برای همه ما مسئله‌ای خیلی مهم است. علاوه‌برآن انتخاب تشک طبی مرغوب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ ولی چگونه می‌توان بهترین تشک طبی ایرانی با مشخصات عالی انتخاب کرد؟ اکنون به مشخصه‌های مهم تشک طبی اشاره‌ای کرده‌ایم تا جواب مفیدی را برای سؤالتان داده باشیم.

مواد استفاده شده داخل تشک

متریال به‌کاررفته در ساخت بهترین مدل تشک طبی اهمیت خیلی زیادی دارد. یک تشک با استفاده از مواد باکیفیت و بدون مواد مضری مثل فرمالدهید و آمونیاک ساخته شده باید انتخاب شود.

معمولاً تشک‌‌هایی که از پارچه‌‌های طبیعی نظیر پنبه و پشم ساخته شده‌اند، تنفس‌پذیری بالایی داشته و به پوست حساس شما آسیب زیادی وارد نمی‌کنند.

اندازه و ضخامت تشک

بهترین مدل تشک طبی می‌بایست سایز و ضخامت قابل‌قبولی داشته باشد تا بتواند پشتیبانی لازم برای بدنتان را تأمین کند. ضخامت استاندارد تشک می‌تواند به فشارهای نقطه‌ای وارد شده روی بدن شما کمک کند تا خواب بهتر و آرام‌تری داشته باشید.

پشتیبانی و راحتی تشک

یکی دیگر از مهم‌ترین مشخصه‌های یک تشک طبی ایرانی، توانایی ارائه حمایت مناسب برای بدن افراد است. این یعنی تشک باید به طور یکنواخت فشار بدن شما را در سرتاسر خود پخش کند و نقاط فشار را برایتان راحت‌تر کند. همچنین پشتیبانی مناسب به نقاط حساس بدنتان مانند کمر و گردن نیز بسیار مهم است.

دوام و طول عمر تشک

بهترین تشک طبی باید ماندگاری و طول عمر بالایی داشته باشد تا بتواند به مدت طولانی از آن استفاده کرد. انتخاب تشک مطلوب به همراه مواد اولیه بادوام می‌تواند از مصارف مکرر و هزینه‌های اضافی جلوگیری به عمل بیاورد.

نکات قبل از خرید بهترین مدل تشک طبی

نکات قبل از خرید بهترین مدل تشک طبی

مناسب برای مشکلات خاص سلامتی

اگر به دنبال بهترین مدل تشک طبی برای مشکلات خاص بهداشتی هستید، این اطمینان را کسب کنید تشکی که انتخاب می‌کنید، امکانات و ویژگی‌‌های لازم را دارد. به طور مثال درصورتی‌که شما از درد عضلانی استخوانی رنج می‌برید، تشک طبی با پشتیبانی کامل برای این نقطه‌های حساس می‌تواند کمک بزرگی به شما بکند.

ضمانت تشک

تشک طبی مناسبی که از کیفیت بالایی برخوردار باشد، معمولاً با ضمانت‌نامه طولانی‌مدت همراه است. این گارانتی نشان‌ از اعتماد تولیدکننده به کالای خود و آمادگی آن برای تعمیر یا تعویض در صورت لزوم است.

قیمت تشک

هزینه یک تشک طبی ایرانی نباید تنها ملاک انتخاب شما باشد؛ اما باید توجه کرد که قیمت یک تشک صرفاً باکیفیت و مزیت‌های آن همراه بوده؛ پس بهترین کار این است که هزینه را با مطلوب‌بودن محصول مقایسه کرده و انتخابی معقولانه‌تر را انجام دهید.

نکات قبل از خرید بهترین مدل تشک طبی باید چیست؟

ما معمولاً قبل از خرید تشک سؤالاتی مانند کدام مدل تشک بهتر است؟ کدام تشک طبی بهتر است؟ کدام برند تشک بهتر است؟ به ذهنمان خطور می‌کند. تشک‌ها از آن لحاظ اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند که افراد بیشتر از هر کالای دیگری در خانه خود زمان بیشتری را روی آن سپری می‌کنیم.

به همین دلیل انتخاب یک تشک استاندارد مسئله‌ای بسیار مهم و چالش‌برانگیز است. چندین نکته مهم وجود دارد که آن‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهیم تا بهترین تصمیم را برای خرید تشک بگیرید.

۱٫ روی راحتی تمرکز کنید

اولین نکته‌ای که باید قبل از خرید بهترین تشک طبی مدنظر قرار دهید، میزان راحت بودنتان روی آن است. این را بدانید حتی اگر تشک گران‌قیمتی بخرید؛ ولی روی آن راحت نباشید، تجربه خواب خوشی را نخواهید داشت.

۲٫ به دنبال تشکی نباشید که برای همه بهترین باشد

در هنگام خرید تشک جدید حتماً این را به یاد داشته باشید به دنبال تشکی بگردید که برای شما بهترین است نه تشکی که کارشناسان آن را جزو بهترین‌های بازار می‌دانند!

۳٫ سایز مناسبی را برای نیاز خود انتخاب کنید

مواقعی که قصد خرید بهترین مدل تشک طبی دارید به باریک و پهن بودن آن نسبت به سایز بدن خود توجه زیادی داشته باشید. اگر با یک‌تخت باریک احساس محدودیت می‌کنید؛ پس به تختی جادارتر نیاز دارید.

۴٫ سفت‌تر بودن تشک نشانه بهتر بودن نیست

شما به محکم‌بودن کافی نیاز اساسی دارید تا به طور صحیح از ستون فقرات و مابقی قسمت‌های بدن خود حمایت کنید؛ ولی دقت کنید که سفتی بیش از حد هم می‌تواند باعث ایجاد فشار ناخوشایند شود و مانع از حفظ انحنای طبیعی ستون فقراتتان در حین خواب شود.

۵٫ نرم‌تر بودن تشک نشانه بهتر بودن نیست

در این مورد مربوط به بهترین مدل تشک طبی، توجه کنید که نرمی زیاد تشک عوارض مختص به خود را دارد‌؛ چراکه نرمی بیش از حد نواحی میانی ستون فقرات را به خطر انداخته که این مسئله می‌تواند باعث وضعیت نامناسب و همچنین منجر به کمردرد شود.

۶٫ عجله نکنید!

برای خرید بهترین تشک طبی باکیفیت هیچ عجله‌ای نکنید. وقت بگذارید تا تصمیم درستی بگیرید. عواقب عجله داشتن این است که نهایتش آخرین کاری که قصد دارید انجام دهید، آوردن یک تشک بد به خانه و سپس تمامی مشکلات مربوط به بازگرداندن آن به مغازه یا فروشگاه است.

۷٫ برندهای ارزشمند را انتخاب کنید

دلایل بسیاری وجود دارند که چرا بعضی از برندها بیشتر از بقیه مارک‌ها شناخته‌شده‌تر هستند. سعی کنید در جستجوی مارک‌های مطمئنی باشید که محصولات باکیفیت عالی و پشتیبانی خوبی از مشتریان دارند.

۸٫ به دنبال یک تشک با گارانتی مناسب باشید

با درنظرگرفتن موارد بالا که در هنگام بهترین مدل تشک طبی باید به دنبال آن باشید، نمی‌توانید از گارانتی غافل شوید؛ می‌دانید چرا؟ چون هر چه ضمانت‌نامه محصول طولانی‌تر باشد، بهتر است.

مشخصات بهترین مدل تشک طبی

مشخصات بهترین مدل تشک طبی

بهترین مدل تشک طبی را چگونه باید خریداری کنیم؟

تولیدی تشک رویال با ۳۰ سال سابقه درخشانی در زمینه طراحی و تولید محصولات تشک طبی خواب مانند تشک مسافرتی، تشک یک نفره، تشک دو نفره و… با قیمت‌های مناسب و رقابتی امکان ارسال رایگان و پرداخت درب منزل را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است.

شما مخاطبان عزیز می‌توانید از محصولات بی‌نظیر رویال دیدن فرمایید و با خیالی راحت محصول موردنظر خود را با تضمین کیفیت این مجموعه خریداری کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]