دشمنان هیچ‌گاه برای خدمت به ما کاری را انجام نمی‌دهند
دشمنان هیچ‌گاه برای خدمت به ما کاری را انجام نمی‌دهند

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: دشمنان نظام و انقلاب هیچ‌گاه برای خوشایندی و خدمت به ما کاری را انجام نمی‌دهند و در همه موضوعات با ما دشمنی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، سردار محمدقربان ولی‌زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران امشب در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد جامع شهر آبسرد از توابع شهرستان دماوند ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی، چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهادت شهید رضی با اشاره به وقوع حوادث سال ۱۳۸۸ اظهار کرد: حماسه نهم دی ماه بعد از اینکه دشمنان و معاندین داخلی فتنه‌ای در سال ۱۳۸۸ ایجاد کردند، رقم خورد.

وی افزود: آنجایی که بر اثر مشارکت ۸۵ درصدی مردم در انتخابات یک قدرت قوی کسب کرده بود که می‌توانست در تعامل با دنیا از قدرت بیشتر برخوردار شود و منابع بسیار زیادی به نفع کشور به دست بیاورد، دشمنان با طراحی از قبل و با استفاده از عناصری که در انتخابات شرکت کرده بودند، توطئه ایجاد کردند و قریب به هشت ماه برای کشور مشکلاتی به وجود آوردند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: وقتی مردم مشاهده کردند که بحث این افراد تنها انتخابات نیست و علیه دین و انقلاب شعار می‌دهند و در نهایت به تکایا و هیأت‌های عاشورای حسینی هتک حرمت کردند در روز ۹ دی از تمام سلایق و از هر جناحی در میدان حاضر شدند و فتنه‌ای که دشمنان طراحی کرده بودند را خاموش کردند.

سردار ولی‌زاده با بیان اینکه در روز ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸، پیوند ملت با ولایت و امت را مشاهده کردیم، تصریح کرد: فتنه سال ۱۳۸۸ با حضور مردم بصیر در میدان به خاموشی رفت.

وی تصریح کرد: به همین مناسبت سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برای گرامیداشت دهه بصیرت در تمام شهرها  شهرستان‌ها، برنامه‌های متنوعی جهت بصیرت‌افزایی با بهره‌مندی از سخنران مطرح کشوری پیش‌بینی کرده است؛ البته در فضای مجازی و برگزاری رویدادهای مختلف دیگر نیز برنامه‌هایی در این زمینه مد نظر قرار گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با بیان اینکه در دهه بصیرت به دنبال روشن‌گری و دشمن‌شناسی هستیم، بیان کرد: دشمنان نظام و انقلاب هیچ‌گاه برای خوشایندی و خدمت به ما کاری را انجام نمی‌دهند و در همه موضوعات با ما دشمنی می‌کنند و دشمنان باید بدانند که مردم ایران همواره پای نظام و انقلاب خود بوده و خواهند بود.

پایان پیام/۶۷۰۱۵/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]