استاندار تهران: ۷۶۰ موکب به زائران اربعین خدمات‌رسانی می‌کنند
استاندار تهران: ۷۶۰ موکب به زائران اربعین خدمات‌رسانی می‌کنند

استاندار تهران گفت: بیش از ۷۶۰ موکب توسط ستاد اربعین استان تهران در مسیر نجف به کربلا مستقر شده و به زائران پیاده روی اربعین خدمات‌رسانی می‌کنند.

علیرضا فخاری استاندار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران با اشاره به اقدامات ستاد اربعین استان تهران در عراق، اظهار کرد: استان تهران برای تامین نیازمندی‌های زائران در این سفر روحانی از ۲۷ مرداد تا ۱۷ شهریور خدمات رسانی می‌کند و برای این منظور ستاد پشتیبانی در نجف اشرف مستقر شده که روزانه حدود ۷۰ هزار پرس غذا طبخ و توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه محل استراحت زائران در نجف اشرف در پارکینگ ۴ طبقه روبروی وادی السلام دایر شده است، گفت: همه فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان تهران و همچنین خیران و نیکوکاران و تعدادی از شرکت‌های تولیدی و کارخانجات در خدمات مربوط به موکب‌ها مشارکت کرده‌اند.

استاندار تهران تصریح کرد: بیش از ۷۶۰ موکب پذیرایی و خدمات‌رسانی استان تهران در عراق مستقر شده که تعدادی در کاظمین، کوفه و سهله خدمات رسانی می‌کند و عمده موکب‌ها در مسیر نجف به کربلا و شهر کربلا دایر شده است. 

استاندار تهران: ۷۶۰ موکب به زائران اربعین خدمات‌رسانی می‌کنند

عکس| موکب استانداری تهران در نجف

 

فخاری ادامه داد: در رابطه با تامین امنیت زوار، هماهنگی‌های لازم با مسؤولان استان نجف انجام شده و هم‌افزایی و همگرایی ظرفیت‌های بین استانداری تهران، شهرداری تهران و استانداری نجف مشهود است.

وی با اشاره به امکانات و خدمات رفت و روب و بهداشت محیط توسط شهرداری تهران، بیان کرد: همه امکانات فراهم است تا امسال اربعین بی‌نظیری را با حضور حداکثری مردم در این اجتماع بزرگ و پیاده روی معنوی داشته باشیم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: وحدت بین مردم ایران و عراق اصلی‌ترین و مهمترین دستاورد این حرکت عظیم مردمی است و یکبار دیگر مردم در فضای اربعین برای ترویج مکتب حسینی تلاش می‌کنند تا از این محل به نقطه اوج برای وحدت جهان اسلام برسیم.  

 

فیلم| موکب استانداری تهران در نجف

پایان پیام/۶۷۰۶۲


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]