بسیج اقشار مسائل شهرستان را احصا و راهکار ارائه می‌دهند
بسیج اقشار مسائل شهرستان را احصا و راهکار ارائه می‌دهند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: هر کدام از اقشار بسیج در شهرستان مسائل مربوط به گروه خود را احصا می کنند و راهکارهایی را برای رفع مشکل ارائه می دهند تا مشکلات مرتفع شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، اجلاسیه مجمع بسیجیان استان تهران با حضور سردار کفیل رئیس مرکز راهبردی و اندیشه‌ورزی سازمان بسیج، حجت‌الاسلام سعادت نژاد مسئول نمایندگی اسبق ولی فقیه در سپاه قدس، سرهنگ پروین مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار استان تهران و جمعی از خانواده معظم شهدا برگزار شد.

در این مراسم که امروز در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد، مسئولان مجامع برتر بسیج و هیأت های اندیشه ورز برتر استان تهران تقدیر و از ۳ خانواده شهید مدافع حرم نیز تجلیل به عمل آمد.

سرهنگ پاسدار مجید امیر عبداللهیان معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) در این مراسم اظهار کرد: اجلاسیه مجمع بسیج اقشار استان تهران شامل برگزاری کارگاه های اندیشه ورز است که از مجمع های شهرستانی آغاز و طرح ها و برنامه های برگزیده را به مرکز استان ارسال می کنند.

وی افزود: طی هماهنگی ها و بررسی ها، طرح ها و برنامه های ارائه شده مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت طرح های برتر در مجمع عالی بسیج استان ارائه می شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)استان تهران با اشاره به اقدامات ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، ادامه داد: بررسی مسائل در سطح شهرستان های استان، به ویژه بسیج اقشار در این اجلاسیه برنامه ریزی می شود.

وی خاطرنشان کرد: هر کدام از اقشار در شهرستان مسائل مربوط به گروه خود را احصا می کند و راهکارهایی را برای رفع مشکل ارائه می دهند؛ تا مشکلات مرتفع شوند. به همین ترتیب این برنامه در سطح استان برگزار می شود و برای برطرف کردن مشکلات و معضلات راهکارهایی ارائه می شود.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]