واژگونی ۲ خودرو و سقوط به دره  در پردیس
واژگونی ۲ خودرو و سقوط به دره  در پردیس

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی پردیس گفت: نبود گاردریل و سرعت غیرمجاز در پس از تونل سلام به سمت فاز۱۱ مسکن مهر پردیس باعث واژگونی یک دنا و سقوط یک ساینا به دره شد.

امیرحسین ملاشور رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پردیس درخصوص واژگونی ۲ خودرو در خروجی تونل سلام فاز ۱۱ پردیس اظهار کرد: پیش از ظهر امروز دو دستگاه خودروی تیبا و دنا پس از خروج از تونل سلام به سمت فاز۱۱ از واژگون و خودروی ساینا به دلیل نبود گاردریل از دره به پایین سقوط کرد.

وی گفت: فاصله خودروی ساینای سقوط کرده با جاده حدود ۵۰ متر بود که بلافاصله تیم‌های امداد پیاده آتش‌نشانی پردیس برای نجات افراد به محل فرود خودرو اعزام و افراد گرفتار را به سطح جاده اصلی منتقل کردند.

واژگونی ۲ خودرو و سقوط به دره در پردیس

 

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی پردیس افزود: سرنشینان این خودرو دو خانم و یک آقا بودند که دو نفر از سرنشینان به صورت سرپایی مداوا و یک خانم که آسیب بیشتری دیده بود توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

ملاشور ادامه داد: خوشبختانه خودروی رانا پس از واژگونی در مسیر اصلی در بالای دره متوقف می شود و به دره سقوط نمی کند و راننده این خودرو نیز به صورت سرپایی درمان شد.

واژگونی ۲ خودرو و سقوط به دره در پردیس

 

 

پایان پیام/۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]