بزرگراه آیت الله سعیدی به آزادگان متصل می‌شود
بزرگراه آیت الله سعیدی به آزادگان متصل می‌شود

شهردار منطقه ۱۹ گفت: پروژه بلوار غدیر با عرض ۳۵ متر و طول ۴ کیلومتر بزرگراه آیت الله سعیدی را به بزرگراه آزادگان متصل خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ تهران در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه بلوار غدیر اظهار کرد: از آنجایی که کوره های آجرپزی، فضاهای بی دفاع شهری و بازار ضایعات فروشان در ناحیه ۳ این منطقه چندین سال بلاتکلیف رها و به محل آسیب های اجتماعی تبدیل شده بودند این بلوار با عرض ۳۵ متر در راستای ساماندهی مشاغل در حال احداث است.

وی ادامه داد: بلوار غدیر با جداره سازی و اجرای معماری ایرانی و اسلامی، بزرگراه آیت الله سعیدی را به مسافت ۴ کیلومتر به بزرگراه آزادگان متصل می کند و محرکی برای توسعه این محدوده و جنوب تهران خواهد شد که فاز اول این پروژه تا پایان سال جاری تکمیل می شود.

شهردار منطقه ۱۹ درباره ساماندهی گاراژهای تفکیک غیرمجاز بیان کرد: ۲۰۰ گاراژ تفکیک غیرمجاز زباله از این محدوده برچیده و زباله سوزی در ناحیه ۳ نیز رفع شده و شهرکی برای ضایعات فروش ها در بخش فشافویه پیش بینی شده است که در صورت ایجاد، این مشاغل در بیرون از شهر فعالیت خواهند کرد.
 

بزرگراه آیت الله سعیدی به آزادگان متصل می‌شود

 

فرهادی در خصوص پروژه فاز دوم تصفیه خانه خلیج فارس نیز خاطرنشان کرد: فاز یک این تصفیه خانه سال گذشته با ظرفیت ۲ هزار متر مکعب اجرا و در فاز دوم ۵ هزار متر مکعب به آن اضافه خواهد شد. همچنین برای فاز سوم زمین‌هایی در اختیار شرکت آب و فاضلاب قرار دادیم تا با اجرای آن ظرفیت تصفیه خانه را به ۲۰ هزار متر مکعب برساند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]