همایش «مادران قهرمان پرور» در ۱۰ استان برگزار می‌شود
همایش «مادران قهرمان پرور» در ۱۰ استان برگزار می‌شود

مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدای جبهه مقاومت در کرمان و همایش «مادران قهرمان پرور» در ۱۰ استان از مهمترین برنامه‌های سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی است.

مینا بیابانی مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران با اشاره به ویژه برنامه‌های سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: اجلاسیه تجلیل از مادران و همسران شهدای جبهه مقاومت مهمترین برنامه این ایام است که در روز ۱۳ دی ماه در حسینیه ثارالله شهر کرمان بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

وی گفت: نقش مادران و همسران در عرصه جهاد و حماسه بسیار پررنگ است اما در نیمه پنهان قرار گرفته لذا به منظور برجسته کردن نقش این بانوان، از مادران و همسران شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در سراسر کشور برای حضور در این اجلاسیه دعوت شده است.

مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان کشور افزود: برنامه دیگری با عنوان «مادران قهرمان پرور» تدارک دیده شده که در این همایش از مادران سرداران و فرماندهان شهید و سرداران در انتظار شهادت، که الگویی برای دختران و زنان جامعه هستند، تجلیل به عمل می‌آید.

بیابانی عنوان کرد: همایش «مادران قهرمان پرور» در ۱۰ استان که بیشترین فرماندهان شهید را دارند برگزار خواهد شد که شامل استان‌های تهران بزرگ، استان تهران، خوزستان، هرمزگان، اصفهان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، مازندران و خراسان رضوی هستند.

وی با اشاره به برنامه‌های متنوعی که برای کودکان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: پویش متنوعی برای نوجوانان با عنوان «نسل سلیمانی، سربازان ولایت» تهیه شده است همچنین جشن میلاد کوثر در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه برنامه‌های متنوع فرهنگی زیادی تهیه شده است، تاکید کرد: اگر برنامه‌ها مقطعی باشد، ویترینی و تهییج کننده هستند اما اگر بخواهیم روی نگرش افراد کار کنیم باید برنامه‌ها مستمر و بادوام باشد تا تاثیر بگذارد.

بیابانی در رابطه با برنامه‌های عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: حجاب یک موضوع نگرشی و اعتقادی است که منجر به رفتار می شود لذا برنامه‌های فرهنگی می‌تواند در این رابطه تاثیر گذار باشد و بنیه معنوی دختران را تقویت کند.

پایان پیام/۶۷۰۶۲


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]