مسابقات کیوکوشین نونهالان کشور در پردیس برگزار شد
مسابقات کیوکوشین نونهالان کشور در پردیس برگزار شد

مسابقات کاراته سبک کیوکوشین کی.دبلیو. اف رده نونهالان دختردر مجموعه ورزشی پارک فناوری پردیس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، محمد حسین محمودی دبیر سبک کیوکوشین کی.دبلیو. اف عصر امروز در حاشیه برگزاری مسابقات کیوکوشین کاراته نونهالان که در مجتمع ورزشی پارک فناوری پردیس برگزار شد در جمع خبرنگاران، درخصوص این مسابقات اظهار کرد: هدف از برگزاری مسابقات در بین نونهالان دختر و پسر در ورزشهای رزمی نهادینه کردن روحیه ورزشکاری در آنها است.

وی گفت: مسابقات در سطح بالا و با میزبانی خوب پارک فناوری پردیس برگزار شد و شرکت کنندگان دختر نونهال زیر ۱۲ سال آمادگی خوبی برای برگزاری مسابقه داشتند.

دبیر سبک کیوکوشین کی.دبلیو. اف افزود: این مسابقات یک یا دو مرتبه در طی سال در رده سنی نونهالان برگزار می شود. محمودی ابراز کرد: در این دوره شهرستان پردیس میزبان رقابتها بود و میزبانی خوب این شهرستان در این دوره قابل تقدیر است.
 

مسابقات کیوکوشین نونهالان کشور در پردیس برگزار شد

 

برگزاری مسابقات کشوری کاراته پسران به زودی در پردیس

زهرا مددی نایب رئیس هیات کاراته شهرستان پردیس در حاشیه این مسابقات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۴۰۰ شرکت کننده از ۱۵ استان کشور در این مسابقات حضور داشتند و ۶۰ داور بر نحوه برگزاری مسابقات کاراته سبک کیوکوشین کی.دبلیو. اف نو نهالان در مجموعه ورزشی پارک فناوری پردیس نظارت داشتند.

زهرا مددی ادامه داد: مسابقات کشوری کاراته این سبک در رده نو نهالان به صورت جشنواره برگزار شد تا ورزشکاران نونهال در این سنین فنون رزمی راآموزش دیده و برای مسابقات در رده سنی بالاترآمادگی داشته باشند.

نماینده سبک کاراته کیوکوشین کی. دبلیو. اف در پردیس عنوان کرد: برای برگزاری مسابقه پسران نو نهال در این سبک برنامه ریزی شده و تاریخ برگزاری مسابقات به زودی اعلام خواهد شد.

مددی اضافه کرد: مسابقات نونهالان در سطح خوبی برگزار شد و در پایان مسابقات به نفرات برتر مدال و جایزه اهدا می شود. این دوره از مسابقات کاراته کیوکوشین کی. دبلیو. اف از ساعات اولیه امروز جمعه ۲۴ آذر ماه در پارک فناوری پردیس آغاز شده و ۴۰ دختر ورزشکار نونهال به رقابت پرداختند.

 

 

پایان پیام/۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]