اجتماع مردم استان تهران در محکومیت جنایت کرمان، جمعه برگزار می‌شود
اجتماع مردم استان تهران در محکومیت جنایت کرمان، جمعه برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری اجتماع محکومیت جنایت کرمان بعد از نماز های جمعه در سراسر استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به برگزاری تظاهرات محکومیت جنایت کرمان بعد از نمازهای جمعه در استان تهران اظهار کرد: حمله تروریستی در کرمان که منجر به شهادت تعدادی از مردم عادی و زائران تربت حاج قاسم شد، نشانه عجز دشمنان و بیانگر این است که می‌خواهند شکست‌های خود از محور مقاومت را اینگونه تلافی کنند.

وی گفت: اگرچه شهید و زخمی شدن تعدادی از هموطنانمان در این حادثه بزدلانه تروریستی تلخ است، اما جبهه مقاومت مصمم‌تر شده و رژیم غاصب و جعلی صهیونسیتی و عمال استکبار جهانی سیلی‌های محکم‌تری خواهند خورد؛ اینگونه حوادث جنایتکارانه روحیه دینی و انقلابی مردم را تقویت خواهد کرد و دشمنان را در رسیدن به مقاصد شوم خود ناکام خواهد ساخت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: به منظور محکومیت این جنایت سخیف روز جمعه ۱۵ دی ماه بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر استان تهران تظاهرات مردمی برگزار خواهد شد و مصلای تهران نیز شاهد حضور باشکوه مردم انقلابی تهران در تظاهرات بعد از نماز جمعه خواهد بود.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: ضمن عرض تسلیت این فاجعه غمبار به رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا به منظور بزرگداشت شهدای مظلوم کرمان و زائران سردار دل‌ها فردا پنجشنبه ۱۴ دی بعد از نماز مغرب و عشا مراسم گرامیداشت شهدا در مساجد محوری و بقاع متبرکه در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی از مردم همیشه در صحنه استان خواست با حضور در این برنامه ها  عاملان این جنایت و اربابان آمریکایی و صهیونیستی آن‌ها را محکوم کنند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]