کاهش کیفیت هوای تهران از یک‌شنبه
کاهش کیفیت هوای تهران از یک‌شنبه

بر اساس داده‌های هواشناسی استان تهران، از عصر یک شنبه تا صبح سه شنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری و به دلیل عدم وزش باد قابل ملاحظه، افزایش نسبی آلاینده‌ها و گاهی غبار محلی و کاهش کیفیت هوا در نواحی پرتردد و صنعتی مورد انتظار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، بر اساس داده‌های هواشناسی استان، امروز با نفوذ سامانه بارشی از نواحی شمالی، بتدریج افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد در سطح استان و از امشب بارش پراکنده در ارتفاعات و وزش باد شدید در نواحی شمال غربی پیش بینی می‌شود.

از فردا تا صبح یکشنبه آسمان نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد شدید و بارش پراکنده در سطح استان، در بعضی ساعات بارش باران در نواحی شمالی، بارش برف و مه و کولاک برف در ارتفاعات مورد انتظار است. طی این مدت رخداد رعد و برق و بارش تگرگ زیاد دور از انتظار نیست.

همچنین از شنبه تا یکشنبه کاهش محسوس دما در سطح استان و یخبندان سطح زمین در نواحی شمالی و از دوشنبه تا سه‌شنبه افزایش نسبی دما در سطح استان پیش بینی می‌شود.

از عصر یک شنبه تا صبح سه شنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری و به دلیل عدم وزش باد قابل ملاحظه، افزایش نسبی آلاینده‌ها و گاهی غبار محلی و کاهش کیفیت هوا در نواحی پرتردد و صنعتی مورد انتظار است.

از ظهر سه شنبه با بروز ناپایداری جو، بتدریج افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد در سطح استان پیش بینی می‌شود.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]