جبهه حق باید استقامت داشته باشد
جبهه حق باید استقامت داشته باشد

خطیب نماز جمعه شهرقدس با بیان اینکه وقت مماشات با آمریکا و اسرائیل به پایان رسیده گفت: از دستگاه‌های امنیتی می‌خواهیم با کسانی‌که موضع گیری نمی‌کنند برخورد قاطعانه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه که ظهر امروز در مصلی برگزار شد ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار کرد: کسی‌که مسئله عبودیت در وجودش ایجاد شد و رشد کرد، بینشش عوض شده و می‌فهمد که خداوند مالک و همه کاره است و آنچه در آسمان و زمین است پروردگار را پرستش می‌کنند. 

وی گفت: گاهی انسان محدود به خواسته‌های خود می‌شود و نباید نسبت به مناسک عادی، احکام و آنچه دستور انبیاست بی‌توجه بود و‌ سستی کرد چرا که بر تقویت روح، کیفیت زندگی و معیشت موثر است.

امام جمعه شهرقدس با اشاره به دهه بصیرت و قیام ۱۹ دی که جایگاه مهمی در انقلاب اسلامی دارد، افزود: مسئله کشف حجاب ریشه تاریخی دارد و ایام الله راه را برای گرفتن میدان از دشمن باز کردند و این جنایات و ترورهای دشمن نشان می‌دهد که فضای تنفسی جبهه باطل تنگ شده است.

وی با بیان اینکه افراد جبهه حق باید استقامت داشته باشند گفت: با انقلاب اسلامی ایران جبهه حق نفس کشید و دشمن ترورهای متعددی انجام می‌دهد و در کنار مردم، مسوولان بسیاری از کشور تقدیم نظام شدند. 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به حادثه ترور ۱۳ دی‌ماه کرمان افزود: وقت مماشات با آمریکا و اسرائیل به پایان رسیده و بانی این حادثه اینها هستند و برای انتقام با آنها آماده هستیم. 

وی خاطر نشان کرد: شیرمردان یمنی، حزب الله لبنان و مبارزان عراق راه را بر دشمن بسته‌اند و جبهه باطل در ضعف قرار گرفته است و این ملت با خانواده‌های شهدای ترور کرمان همدردی می‌کند.

پایان پیام/۶۷۰۷۵


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]