اطلاعیه مهم صندوق بازنشستگی کشوری خطاب به معلمان و فرهنگیان بازنشسته
اطلاعیه مهم صندوق بازنشستگی کشوری خطاب به معلمان و فرهنگیان بازنشسته

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پیامی روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش نبض بازار، در پیامی به مناسبت روز معلم، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، به جامعه فرهنگیان کشور، به ویژه معلمان بازنشسته و گرانقدر این صندوق، تبریک و تحسین خود را اعلام کرد.
در پیام «مهدی مسکنی» آمده است: معلمان که به واسطه آموختن شیوه زندگی به بخش های مختلف یک جامعه، از کودک تا بزرگسال و زن و مرد، به راستی به شغل انبیاء معروف شده اند، حق بزرگی بر گردن آحاد ملت به ویژه مسئولان نظام اسلامی دارند.
به همین مناسبت نیز ۱۲ اردیبهشت، که سالروز شهادت معلم و مجاهد نستوه و استاد بزرگ اخلاق، «شهید سید مرتضی مطهری» است، به عنوان روز بزرگداشت مقام معلم نام گرفته و فرصتی است برای قدرشناسی از معلمان؛ آنان که هریک چراغی فراروی ما و فرزندان ما روشن کرده‌اند، چراغی که فروغ آن تا ابدیت جاودان است؛ و پله‌ای بر نردبان پیشرفت و توسعه ایران اسلامی مان افزوده‌اند.
در ادامه این پیام آمده است: بدین وسیله بر خود واجب می دانم، روز بزرگداشت مقام معلم را به حضور همه آموزگاران، معلمان، دبیران و استادان که پیشکسوتانشان بیش از نیمی از خانواده مجموعه عظیم صندوق بازنشستگی کشوری را تشکیل می دهند و به همه آنان که گامی در راه تعلیم و تعلّم فرزندان این مرزوبوم برداشته‌اند، تبریک و تهنیت عرض کنم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، از درگاه پروردگار متعال برای تمامی معلمان عزیز سرزمینمان «ایران»، تندرستی و توفیق روزافزون و برای تمامی خادمان این جامعه فرهیخته، خدمت بی منت، تلاش و همت مضاعف آرزو دارم.

 

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]