مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان ری پیوستگی ندارد
مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان ری پیوستگی ندارد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری گفت: مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان ری پیوستگی ندارد زیرا بیمارستان‌های ری زیرمجموعه دانشگاه‌ علوم پزشکی هستند و اورژانس مستقل نیز نداریم و ری تحت پوشش اورژانس تهران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، مصطفی امینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان ری پیوستگی ندارد زیرا بیمارستان‌های فیروزآبادی و شهدای هفتم تیر تحت مدیریت شبکه بهداشت شهرستان نبوده و زیرمجموعه دانشگاه‌ علوم پزشکی هستند و اورژانس مستقل نیز در شهرستان ری نداریم و ری تحت پوشش اورژانس تهران است.

وی با بیان اینکه تقویت عوامل درمانی در مراکز بهداشتی از وظایف شبکه بهداشت و درمان است گفت: قطعا در تمامی بخشها از جمله پذیرش بیماران در مراکز درمانی به نوعی رفتار خواهد شد تا بیماران در سایه آرامش به مسائل درمانی بپردازند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری درباره بازرسی از داروخانه ها تاکید کرد: سامانه ۱۹۰ به مشکلات داروخانه ای و تخلفات احتمالی رسیدگی می کند و پایگاه خبری بهداشت ری هم محلی برای ارائه گزارش های مردمی دارد.

امینی تصریح کرد: از ماه گذشته پویش فشار خون در سطح شهرستان ری اجرایی شده و همکاران ما در سطح شهر حضور داشته و مردمی که مراجعه می کنند را درباره فشار خون و بیماری های مربوطه راهنمایی می کنند.

وی به خدمات ارائه شده در پویش فشار خون اشاره کرد و ادامه داد: خدمات ما در زمینه فشار خون و قند خون که خدمت خوب و قابل قبولی برای مردم است در راستای سلامت شهروندان صورت می گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری بیان کرد: یک سری بیماری‌هایی وجود دارد که این بیماری ها شاید خودشان را دیر به ما نشان بدهند که فرد دچار ناتوانی و یا مشکلات عمده‌ای می شود؛ امید است با اجرای این پویش اگر افراد دچار بیماری هستند، شناسایی و درمان کنیم.

امینی عنوان کرد: درباره خدمات بهداشتی و درمانی در بخش ها و روستاهای ری، شبکه بهداشت و درمان از ظرفیت های منطقه ای بهره می برد و با حمایت و کمک دستگاههای دیگر تلاش برای بالا بردن سطح سلامتی شهروندان را داریم.

وی با بیان اینکه از ورود بخش خصوصی در راستای سلامت شهروندان استقبال می کنیم افزود: با ورود بخش خصوصی و در اختیار قرار دادن تسهیلات سعی داریم ارتقای بهداشت و سلامت مردم را تضمین کنیم و در این راه تسهیلات ویژه ای به بخش خصوصی خواهیم داد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری درباره پزشک مسابقات ورزشی گفت: بر اساس پروتکل های موجود مسابقات پزشک و آمبولانس و عوامل اورژانس به محل مسابقات اعزام می شوند و قطعا تا پزشک وجود نداشته باشد مسابقه ای برگزار نمی شود تا جان ورزشکاران به خطر نیفتد.

امینی خاطرنشان کرد: تلاش داریم خدمات شبکه بهداشت و درمان را به مردم معرفی کنیم تا همه مردم بتوانند از این خدمات بهره لازم را ببرند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]