برنشتاین می‌گوید پیش از «عطف» قیمت بیت‌کوین، در استخراج بیت کوین سرمایه گذاری کنید!
برنشتاین می‌گوید پیش از «عطف» قیمت بیت‌کوین، در استخراج بیت کوین سرمایه گذاری کنید!

این کارگزار می گوید که انتظار دارد سرمایه گذاری در ماینینگ بیت کوین نسبت به باقی بازار های مالی عملکرد بهتری داشته باشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، کارگزار برنشتاین که یک شرکت سرمایه گذاری فعال در آلمان است در گزارشی تحقیقاتی هفته گذشته گفت: سهام استخراج بیت کوین (BTC) در هفته های اخیر ضعیف عمل کرده است، اما هرگونه ضعف در کوتاه مدت نشان دهنده یک فرصت خرید بالقوه است. در این گزارش آمده است: پس از تصویب صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) سهام ماینینگ با دو تاثیر معکوس روبرو هستند. اول “اشتهای کمتر سرمایه گذاران برای استفاده از آنها به عنوان یک پروکسی” و دوم “کاهش قیمت بیت کوین” که منجر به عملکرد ضعیف تر می شود.
Valkyrie Bitcoin Miners ETF (WGMI) که در سهام استخراج عمومی بیت کوین سرمایه گذاری می کند، امسال نزدیک به ۳۸ درصد سقوط کرد، در حالی که قیمت بیت کوین و بازارهای سهام گسترده تر کم و بیش ثابت بودند.
با این حال، این عملکرد ضعیف ممکن است دریچه ای برای سرمایه گذارانی باشد که به دنبال فرصتی برای سرمایه گذاری به صرفه تر در ماینینگ بیت کوین هستند. تحلیلگران گوتام چوگانی و ماهیکا ساپرا نوشتند: «دقیقاً مانند بیت کوین، دو ماه آینده فرصتی برای خرید ماینرهای بیت کوین فراهم است، زیرا سهام «تجارت بتای بالاتر» را در انحراف بعدی قیمت بیت کوین ارائه می دهد. در این گزارش آمده است که ممکن است یک ضعف موقت در بیت کوین وجود داشته باشد، به طوری که در کوتاه‌مدت به پایین‌ترین حد ممکن در محدوده ۳۸۰۰۰ تا ۴۲۰۰۰ دلار برای بزرگترین ارز دیجیتال جهان می‌رسد. با این حال، سرمایه‌گذاران باید از نظر ساختاری در آستانه رویداد نصف شدن بعدی که در آوریل پیش‌بینی می‌شود، باشند.

در یادداشتی جداگانه در روز چهارشنبه، برنشتاین درخواست صعودی خود را از ماینرها تکرار کرد. این کارگزار توصیه می کند «سرمایه گذاری از طریق “استخراج بیت کوین” که بتای بالاتری نسبت به “خرید و فروش بیت کوین” ارائه می دهند به صرفه تر است چرا که این موضوع ناشی از گسترش EBITDA و رشد چندگانه بازار در چرخه صعودی است».
برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری قانونی در ماینینگ بیت کوین میتوانید با داراماینر تماس بگیرید و یا اطلاعات تماس خود را در سایت داراماینر قراردهید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]