آموزش زبان فرانسوی در سفارت فرانسه
آموزش زبان فرانسوی در سفارت فرانسه
امروزه آموزش زبان فرانسه گسترش زیادی پیدا کرده و افراد زیادی به دنبال یادگیری این زبان می باشند.
فهرست خبر اقتصادی آموزش زبان فرانسوی در سفارت فرانسه

امروزه آموزش زبان فرانسه گسترش زیادی پیدا کرده و افراد زیادی به دنبال یادگیری این زبان می باشند. با تسلط بر زبان فرانسه می توان تعاملات زیادی از نظر سیاسی، زبانی، فرهنگی و اقتصادی را برقرار ساخت. در دانشگاه ها نیز این زبان در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا تدریس خواهد شد. البته گرایش های متفاوتی از این زبان وجود دارد.

همچنین در سفارت فرانسه نیز کلاس های آموزش زبان فرانسوی نیز برگزار می‌شود که در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت‌. ناگفته نماند که در آموزشگاه زبان ملل دوره های مختلفی برای آموزش زبان فرانسه برگزار خواهد شد. شما با شرکت در این کلاس ها و دوره ها می توانید به راحتی و با بهترین متد و زیر نظر بزرگ ترین و برجسته ترین اساتید، این زبان را فرا بگیرید.

کلاس زبان در سفارت فرانسه

قابل ذکر است که زبان فرانسه در ۳۰ کشور جهان مورد استفاده قرار می گیرد و یک زبان قانونی و رسمی به شمار می رود‌. پس برای استفاده از این زبان تنها نیاز نیست در کشور فرانسه زندگی نمایید. گفتنی است که زبان فرانسه از نظر ادبیات، هنر، فرهنگ، دیپلماسی و علم زمینه های زیادی دارد و جزء زبان های رسمی اتحادیه اروپا به حساب می آید.

می توان گفت که بعد از زبان انگلیسی مهم ترین زبان به شمار می رود. افرادی که قصد دارند در کشور فرانسه زندگی نمایند و به هر دلیل به این کشور مهاجرت نمایند، می توانند در کلاس های سفارت فرانسه شرکت نمایند. با گذراندن کلاس های آموزش زبان فرانسه در سفارت این کشور می توانید مدارک و آزمون های مربوطه را بگذرانید.

کلاس زبان در سفارت فرانسه

دیپلم فشرده در زبان فرانسوی ” DELF ” و ” DALF ” نام دارند و با داشتن این مدرک ها هر چهار مهارت زبانی شما تقویت خواهد شد. بدون‌ تردید با حضور در کلاس های زبان فرانسه در سفارت این کشور می توانید به راحتی این مدارک و دیپلم ها را کسب نمایید.

آزمون دیگر در زبان فرانسه، آزمون ” TEF ” است که در این کلاس ها برگزار شده و سطح مهارت زبان آموزان را بررسی می نماید. آزمون رسمی ” TCF ” نیز در کلاس های آموزش زبان فرانسه در سفارت ارائه شده و دارای اعتبار دو ساله می باشد.

سفارت فرانسه در تهران

در این قسمت می توانید با سفارت فرانسه در تهران آشنا شوید و برای آموزش زبان فرانسه به این مکان مراجعه نمایید. این سفارت برای بهبود و ارتقای روابط سیاسی بین ایران و کشور فرانسه دایر شده و به امور شهروندان و بررسی درخواست و تقاضا برای صدور ویزا فعالیت می نمایند.

گفتنی است که هر شخصی که قصد داشته باشد برای مهاجرت به کشور فرانسه اقدام نماید، باید از طریق سفارت این کشور اقدامات لازم را انجام دهد. برای این که کارهای خود را در این سفارت انجام دهید باید از قبل از این سفارت نوبت بگیرید. این نوبت دهی را می توانید به صورت آنلاین نیز انجام دهید.

این سفارت چهار بخش دارد که شامل بخش سیاسی، بخش کنسولی، بخش همکاری ها و اقدامات فرهنگی و همچنین بخش اقتصادی می باشد. نکته مهم این است که هر کدام از این بخش ها در زمینه خاص خود فعالیت دارند. در بخش سیاسی سفارت فرانسه، تحولات سیاسی داخلی ایران و همچنین روابط این دو کشور مورد رسیدگی قرار می گیرد.

آدرس سفارت فرانسه در تهران

آدرس سفارت فرانسه در تهران

افرادی که قصد دارند برای مهاجرت به این کشور اقدام نمایند و به دنبال ویزا هستند، باید به بخش کنسولی این سفارت مراجعه نمایند. در بخش فرهنگی سفارت فرانسه، به مسائل مربوط به ترویج فرهنگ و آموزش زبان فرانسوی رسیدگی خواهد شد. اما در آخرین بخش سفارت فرانسه که بخش اقتصادی می باشد، قراردادهای مالی و بازرگانی بین این دو کشور مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت.

آدرس سفارت فرانسه در تهران

اگر قصد دارید برای آموزش زبان فرانسه به سفارت این کشور مراجعه کرده و در کلاس های آن شرکت نمایید، باید به این آدرس مراجعه نمایید. این سفارت در تهران، خیابان نوفل لو شاتو، پلاک ۶۴ – ۶۶ واقع شده است. نکته مهمی که باید یادآور شویم این است که برای حضور در این سفارت حتما باید از قبل نوبت داشته باشید و در غیر این صورت نمی توانید به این سفارت وارد شوید. نوبت را می توانید به صورت اینترنتی نیز بگیرید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]