جبران کسری بودجه با بنزین آزاد/ رد شایعه یا واقعیت؟
جبران کسری بودجه با بنزین آزاد/ رد شایعه یا واقعیت؟

خبری در فضای مجازی مبنی بر جبران کسری بودجه با فروش بنزین آزاد مطرح شده است که چنین ماجرایی از سوی مسئولان رد شد و این موضوع کذب است.

باتوجه به آنکه در هفته گذشته، سامانه سوخت کشور، درگیر اختلال بزرگ شد، همچنان تعدادی از جایگاه ها به مدار سوخت رسانی با کارت سهمیه ای بازنگشته اند و چنین موضوعی سبب شد تا برخی شایعه جبران کسری بودجه با فروش بنزین آزاد را مطرح کنند.

رییس انجمن جایگاه داران در ارتباط با این موضوع گفت: مطرح شدن شایعاتی مبنی بر جبران کسری بودجه از طریق بنزین آزاد تماماً کذب است.

اسدالله قلی زاده رئیس انجمن جایگاه داران اظهار کرد: هنوز تعدادی از جایگاه‌های عرضه سوخت به مدار عرضه با نرخ یارانه‌ای بازنگشتند. مطرح شدن شایعاتی مبنی بر جبران کسری بودجه از طریق بنزین آزاد تماماً کذب است.

وی ادامه داد: مسؤولین امر در حال پیگیری هستند که سیستم‌ها وصل شوند و شرایط به حالت عادی بازگردد.

به گفته این مقام مسؤول بخش اعظمی از جایگاه‌ها به حالت عادی بازگشته و امکان استفاده از سهمیه بنزین و نرخ آزاد وجود دارد.

وی در خاتمه یادآور شد: تعداد محدودی از جایگاه‌ها امکان استفاده از سهمیه بنزین را ندارند که به احتمال زیاد تا پایان روز به حالت عادی باز می‌گردند.

این گزارش حاکی است سهمیه ۶۰ لیتری بنزین دی ماه شب اول دی به کارتهای سوخت واریز شد. با این حال برخی از شهروندان اعلام کرده اند که هنوز نمی‌توانند از این سهمیه در جایگاه‌های عرضه سوخت استفاده کنند

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]