صلیب طلایی، بیت‌کوین را نجات می‌دهد؟
صلیب طلایی، بیت‌کوین را نجات می‌دهد؟

اکوایران: قیمت بیت‌کوین در روزهای اخیر با افزایش همراه شده و احتمال ایجاد الگویی به نام صلیب طلایی، نشان‌دهنده ادامه روند صعودی بیت‌کوین است.

به گزارش اکوایران، قیمت بیت‌کوین همچنان نزدیک به بالاترین سطح خود از اواسط آوریل باقی مانده است و تحلیل‌گران به ایجاد یک “صلیب طلایی” احتمالی در بازه‌های زمانی کوتاه‌تر اشاره دارند که نشان‌دهنده افزایش احتمالی قیمت این ارز دیجیتال است.

به نوشته کوین‌تلگراف، داده‌های CoinGlass نشان می‌دهد که نقدینگی حدود ۷۵ میلیون دلاری در سطح ۶۷ هزار دلار قرار دارد که مانع از افزایش قیمت بیت‌کوین می‌شود.

با وجود پایین‌تر بودن قیمت بیت‌کوین از بالاترین رکوردهای خود در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۴، روند کنونی بیت‌کوین ناظران بازار را هیجان‌زده کرده است. معامله‌گری با نام مستعار “سبیل” به یک صلیب طلایی قریب‌الوقوع در نمودار ۱۲ ساعته اشاره کرده که آخرین بار در اکتبر رخ داد و منجر به افزایش قابل توجه قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال شد. تایتان کریپتو، یکی دیگر از معامله‌گران، گفته که بیت‌کوین ممکن است الگوی قبلی را تکرار کند که احتمالا منجر به افزایش ۶۰ درصدی قیمت آن می‌شود. 

سطح ۶۰ هزار دلاری از مقاومت به حمایت تبدیل شده است که با همگرایی خطوط روند کلیدی، از جمله قیمت تحقق‌یافته دارندگان کوتاه‌مدت بیت‌کوین و میانگین متحرک ۱۰۰ روزه که اکنون بالای ۶۲ هزار دلار است، پشتیبانی می‌شود.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت) از ۶۶ هزار و ۶۳۶ دلار تا ۶۷ هزار و ۳۶۱ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۱۰:۱۵ شب به وقت ایران، ۶۶ هزار و ۸۰۹ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۱۵ دلار کاهش یافته است.

ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸/۶۳ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل، بیش از ۹ درصد افزایش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۳ هزار و ۸۴ دلار تا ۳ هزار و ۱۴۵ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۱۰:۱۵ شب به وقت ایران، ۳ هزار و ۱۱۲ دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۲۶ دلار بیشتر شده است.

ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان در ۲۴ ساعت گذشته ۹/۷۰ میلیارد دلار بوده و ارزش آن نسبت به یک هفته قبل حدود ۶ درصد بیشتر شده است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]