جمعه, ۱۳ مهر , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 136633
  • 04 اکتبر 2024 - 3:33
  • 7 بازدید
  • ۰ دیدگاه

بازدهی دلار و سکه در وضعیت قرمز منطقه

قیمت دلار بعد از تنش‌های منطقه‌ای که در اوایل سال اتفاق افتاده بود، به سمت نزول رفت و تا کف ۵۸ هزار تومان پایین آمد. اما با شروع هفته دوم مهر ماه بعد از ۴۶ روز وارد کانال ۶۰ هزار تومان شد.  در ابتدای هفته و در روز شنبه قیمت دلار تحت تاثیر خبر ترور […]

قیمت دلار بعد از تنش‌های منطقه‌ای که در اوایل سال اتفاق افتاده بود، به سمت نزول رفت و تا کف ۵۸ هزار تومان پایین آمد. اما با شروع هفته دوم مهر ماه بعد از ۴۶ روز وارد کانال ۶۰ هزار تومان شد. 

در ابتدای هفته و در روز شنبه قیمت دلار تحت تاثیر خبر ترور سید حسن نصرالله نوسانی دنبال شد و تا میانه کانال ۶۱ هزار تومان بالا رفت.

در ادامه هفته قیمت دلار با فروکش هیجان، نزولی شد و در روز یکشنبه و دوشنبه در سطح حمایت ۶۰ هزار و ۳۰۰ تومان نوسان کرد. در روز سه‌شنبه قیمت دلار دوباره با اخبار تنش، سوخت نوسان گرفت و به سطوح بالا برگشت و در روز پنجشنبه بیشترین قیمت را در کانال ۶۲ هزار تومان ثبت کرد. اتفاقات سیاسی و اقتصادی هفته دوم مهر ماه چه بودند؟

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
سقوط قیمت بیت‌کوین به کمتر از ۶۰ هزار دلار 03 اکتبر 2024

سقوط قیمت بیت‌کوین به کمتر از ۶۰ هزار دلار

اکوایران: صرافی‌های بیت‌کوین در بحبوحه نبرد برای حمایت از قیمت بیت‌کوین در ۶۰ هزار دلار، شاهد برداشت‌های قابل توجه این رمزارز هستند.

افت طلای جهانی با قوت گرفتن دلار 03 اکتبر 2024

افت طلای جهانی با قوت گرفتن دلار

اکوایران: با رشد شاخص دلار آمریکا، قیمت طلا با افت همراه شده است. در صورت یک کاهش بزرگ نرخ بهره توسط بانک مرکزی آمریکا، طلا با رشد همراه خواهد شد.

دماسنج هیجان در بازار ارز و طلا 03 اکتبر 2024

دماسنج هیجان در بازار ارز و طلا

اکوایران: بازار سرمایه در هفته جاری وضعیت مطلوبی نداشت، سفر رییس جمهور به قطر هم خبر مورد توجه بازار ارز در روز جاری بود، اکوایران در دیدبان امروز اخبار موثر بر بازار سهام در هفته جاری و وضعیت بازار ارز در روز پنجشنبه را بررسی خواهد کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.