دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 14571
  • 07 آگوست 2023 - 21:11
  • 157 بازدید
  • ۰ دیدگاه

سکه عقب نشینی کرد

سکه عقب نشینی کرد
سکه عقب نشینی کرد

اکوایران: قیمت سکه امامی امروز در در بازار آزاد در مقایسه با روز قبل ۵۰ هزار تومان پایین آمد و بر روی ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قرار گرفت.

به گزارش اکوایران، امروز دوشنبه ۱۶ مرداد ماه بازار ارز تهران شاهد نوسان کاهشی قیمت دلار بود. هر برگ اسکناس آمریکایی امروز در تهران در حول و حوش ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رسید. روز گذشته قیمت دلار در حدود ۴۹ هزار و ۶۰۰ تا ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شده بود. 

در هرات هم نرخ دلار ظهر امروز در مقایسه با روز قبل رنج شد و با ۴۹ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش رسید. نرخ حواله درهم مانند دیروز با ۱۳ هزار و ۶۵۰ تومان معامله شد. 

معامله‌گران معتقدند اگر قیمت دلار امروز در هرات بالای مرز مقاومت ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومان بماند مقاومت مهم بعدی محدوده ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان خواهد بود. به عقیده این دسته در صورتی که این اتفاق بیفتد این امر ممکن است زیر پای دلار در تهران را تا حدودی محکم کند.

از سوی دیگر درهم روی حمایت ۱۳ هزار و ۶۳۰ تومانی قرار دارد و اگر به مسیر نزولی خود ادامه دهد محدوده ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان مهمترین حمایت پیش روی آن است که می‌تواند درهم را به محدوده‌های پایین‌تر قیمتی هدایت کند. شکست مقاومت ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان و پس از آن تثبیت بالای مقاومت ۱۴ هزار تومانی می تواند نقطه چرخش بازار به سمت نیروهای افزایشی باشد.

 قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز یک افزایش کم‌سابقه دیگری را به ثبت رساند.قیمت دلار امروز  دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش ۲۲ تومانی نسبت به روز قبل در سطح ۴۱ هزار و ۳۳۵ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو در ادامه روند روز گذشته با کاهش ۱۳۵ تومانی در سطح ۴۵ هزار و ۳۶۷ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۵۵ تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته نوسان محسوسی نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۷۷ تومان، ۴۱ هزار و ۲۴۳ تومان و ۱۰ هزار و ۲۳۲ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان روند مشابه مرکز مبادله را امروز طی کرده است.

قیمت دلار امروز دو‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ظهر امروز) با افزایش ۲۳ تومانی نسبت به روز کاری قبل بطور میانگین ۴۱ هزار و ۳۳۴ تومان اعلام شده است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز امروز با کاهش ۱۳۱ تومانی رقم میانگین ۴۵ هزار و ۳۷۰ تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین معادل ۱۳ هزار و ۳۲۵ تومان اعلام شده که با افزایش ۲۸ تومانی همراه شده است.

سکه عقب نشینی کرد 

قیمت سکه امامی امروز در در بازار آزاد در مقایسه با روز قبل ۵۰هزار تومان پایین آمد و بر روی ۲۸میلیون و ۷۰۰هزار تومان قرار گرفت.

از سوی دیگر، طبق اعلام کانون صرافان، قیمت انواع سکه امروز تغییرات قابل توجهی را به ثبت نرسانده است.

قیمت سکه امامی امروز به طور میانگین در سطح  ۲۸ میلیون و ۷۶۳ هزار تومان قرار گرفته که نسبت به روز گذشته افزایش نامحسوسی داشته است.

قیمت طلا ۱۸ عیار هم امروز نوسان محدودی را ثبت کرد و بر روی ۲ میلیون و ۳۵۹ هزار تومان قرار گرفت.
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
تقابل اخبار پکن و ریاض در میدان دلار تهران/ نیم سکه رشد نکرد 29 آوریل 2024

تقابل اخبار پکن و ریاض در میدان دلار تهران/ نیم سکه رشد نکرد

اکوایران: در حالیکه مجمع جهانی اقتصاد به‌جای سوییس در ریاض برگزار شده است، به نظر می‌رسید که اخبار ریاض بر کاهش قیمت دلار موثر بوده است ولی در روز جاری صحبت‌های سخنگوی وزارت امور خارجه چین به نظر می‌رسد عاملی بود که باعث نفس کشیدن دلار شد.

میزان سهمیه ارز حج تمتع ۱۴۰۳ اعلام شد 29 آوریل 2024

میزان سهمیه ارز حج تمتع ۱۴۰۳ اعلام شد

اکوایران: معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج از اختصاص ۵۰۰ یورو برای حج ۱۴۰۳ خبر داده که قرار است ارز تخصیصی ۳۹ هزار تومان محاسبه شود.

خوش‌بینی وال‌استریت به لیر: ورق اسکنانس ترکی برمی‌گردد؟ 29 آوریل 2024

خوش‌بینی وال‌استریت به لیر: ورق اسکنانس ترکی برمی‌گردد؟

اکوایران: سیتی‌گروپ و جی‌پی مورگان در میان موسساتی قرار دارند که خرید لیر ترکیه در معاملات آتی را توصیه می‌کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.