شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 15373
  • 10 آگوست 2023 - 9:12
  • 163 بازدید
  • ۰ دیدگاه

تتر و دلار هم قیمت شدند

تتر و دلار هم قیمت شدند
تتر و دلار هم قیمت شدند

معامله‌گرها می‌گویند هرات نیمه اولی شد، تهران نیمه دومی/ قیمت دلار در مرکز مبادله کم‌کم بالا می‌آید / در بازار تصور این است که اقتصاد روایی شده است/ آیا ایران امکان صادرات طلا دارد؟

اکوایران: در عین حال که معاملات دلار به خواب رفته و قیمت رنج شده این روزها شاهد معاملات لیر هستیم. در بازار ارز تهران معاملات لیر رونق گرفته است. یک اینکه فروشنده لیر زیاد است، دوم اینکه تبدیل لیر به دلار و یورو هم زیاد شده است. قیمت لیر ترک از انتخابات ترکیه بر مدار نزول رفته و همچنان این راه ادامه دارد. هر یک دلار آمریکا برابر با ۲۷ لیر ترک رسیده است. قیمت لیر در بازار تهران از ۱۸۰۰ تا ۱۹۰۰ تومان معامله می‌شود.

صرف‌نظر از رونق گرفتن معاملات لیر ترکیه در این روزها، تحلیل‌ها سمت اونس طلای جهانی رفته است. قیمت اونس طلا حمایت ۱۹۲۰ دلاری را از دست داده و معامله‌گرها می‌گویند در هر کانال اطلاع‌رسانی و محفل مرتبطی درباره اونس صحبت می‌کنند.

درمورد بازار دلار معامله‌گران می‌گویند دلار هرات نیمه اولی شده و دلار تهران نیمه دومی. یه هفته است که دلار تهران در نیمه دوم کانال ۴۹ هزار تومان و دلار هرات هم در نیمه اول در حال معامله شدن است. قیمت دلار هرات امروز در حمایت ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان شروع شد و در ۴۹ هزار و ۲۷۰ تومان هم کار خود را به پایان رساند. 

معامله‌گرها می‌گویند روند دستشان آمده است. اگر در کف شروع کند، آن روز به سمت بالا می‌رود و اگر بالا شروع کند به سمت حمایت حرکت خواهد کرد. حمایت مقاومتش هم ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان و ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان است. نوسان قیمت تتر کمی نوسانش بیشتر شده و تو معاملات شب سه‌شنبه دوباره کانال ۵۰ هزارو از دست داد و دیروز در ۴۹ هزار و ۶۰۰ تا ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان داشت معامله می‌شد. معامله‌گران می‌گویند تتر و دلار تهران تقریبا یکی شده پس یا باید دلار تهران کم بیاورد یا تتر دوباره بالا برود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر! 04 مه 2024

نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر!

اکوایران: نوسانات نرخ بهره، تورم و ارزش دلار بر قیمت کوتاه مدت نقره تاثیر می‌گذارد. در میان‌مدت، رشد صنایع مصرف‌کننده نقره و وضعیت تولید جهانی آن از جمله عوامل کلیدی تعیین‌کننده قیمت نقره هستند.

جزئیات جدیدترین حراج سکه در مرکز مبادله 04 مه 2024

جزئیات جدیدترین حراج سکه در مرکز مبادله

​اکوایران: دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی برگزار می‌شود.

ربع سکه خلاف جریان شنا کرد 03 مه 2024

ربع سکه خلاف جریان شنا کرد

اکوایران: قیمت دلار تهران در هفته جاری با سقوط کار خود را شروع کرد و در برگشت رو به بالا نتوانست از سد مقاومت ۶۳ هزار تومان بگذرد و دوباره فروریخت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.