سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 16100
  • 13 آگوست 2023 - 3:12
  • 157 بازدید
  • ۰ دیدگاه

جنگ افراطی‌ها و‌ منطقی‌ها در بازار دلار

جنگ افراطی‌ها و‌ منطقی‌ها در بازار دلار
جنگ افراطی‌ها و‌ منطقی‌ها در بازار دلار

▫️قیمت دلار با خبر تبادل زندانیان و آزادسازی منابع در معاملات روز تعطیل جمعه که چند وقت پیش رئیس جمهور آن را رسمی نمی‌دانست، هزار تومان کاهش پیدا کرد و به کانال ۴۸ هزار تومان رفت.  ▫️با این خبر دوباره افراطی‌ها وارد بازار شدند. کاهشی‌های افراطی معتقدند در صورت آزاد شدن دارایی‌های ایران قیمت دلار […]

▫️قیمت دلار با خبر تبادل زندانیان و آزادسازی منابع در معاملات روز تعطیل جمعه که چند وقت پیش رئیس جمهور آن را رسمی نمی‌دانست، هزار تومان کاهش پیدا کرد و به کانال ۴۸ هزار تومان رفت. 

▫️با این خبر دوباره افراطی‌ها وارد بازار شدند. کاهشی‌های افراطی معتقدند در صورت آزاد شدن دارایی‌های ایران قیمت دلار توانایی کاهش به دامنه ۳۰ هزار را دارد.

▫️افراطی‌های مقابل هم می‌گویند منابع بلوکه شده کره تبدیل شد به منابع بلوکه شده قطر و تاثیری در قیمت دلار داخل نخواهد داشت.

▫️جزییات بازار ارز و سکه امروز ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ را در «کف بازار» ببینید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
تحلیل فنی ربع سکه، چه روندی را نشان می‌دهد؟ 30 آوریل 2024

تحلیل فنی ربع سکه، چه روندی را نشان می‌دهد؟

قیمت دلار و سکه از کف تزریقی برگشت/ صندوق‌های طلا سبزپوش شدند/ حباب سکه به ۸ میلیون رسید/ اعتصاب بنکدارهای طلا به سومین روز رسید/ تحلیل فنی ربع سکه، چه روندی را نشان می‌دهد؟

سیگنال پشت خطی به قیمت دلار/ خبر خوش ارزی چیست؟ 30 آوریل 2024

سیگنال پشت خطی به قیمت دلار/ خبر خوش ارزی چیست؟

در پشت خط دوشنبه افزایش قیمت دلار هرات ادامه دار شد و مرز کانال ۶۱ هزار تومان رسید. همچنین در پشت خط خبر گشایش ارزی به بازار رسید.

30 آوریل 2024

مصوبه ارز ترجیحی و تاثیر آن بر قیمت دلار

بازار ارز و سکه از کف تزریقی برگشت خورد. با این برگشت قیمت دلار و سکه یک کانال بالا آمدند. نکته بازار درمورد ارز ترجیحی یا همان ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی است. در بازار شنیده می‌شد که درباره ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی تصمیمات جدیدی گرفته شده است. مصوبه دولت برای ۲۸ هزار […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.