شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 18933
  • 22 آگوست 2023 - 14:11
  • 168 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار امروز ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ / بازار افزایشی شد

قیمت دلار امروز ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ / بازار افزایشی شد
قیمت دلار امروز ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ / بازار افزایشی شد

اکوایران: قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا و کانون صرافان امروز بر خلاف بازار آزاد کاهشی بوده و با یک نوسان جزیی، رقم ۴۱ هزار و ۲۹۹ تومان را نمایش داده است. قیمت سکه امامی نیز با افزایش تقریبا ۲۳۰ هزار تومانی در سطح ۲۷ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان قرار گرفته و فاصله آن نسبت به کامال ۲۸ میلیون تومانی کمتر شده است.

به گزارش اکوایران، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز یک کاهش جزیی دیگر را به ثبت رساند.

قیمت دلار امروز، سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش نامحسوس سه تومانی نسبت به روز قبل پس از گذشت سه هفته بازهم به زیر خط قیمتی ۴۱ هزار و ۳۰۰ تومان رفت و در سطح ۴۱ هزار و ۲۹۹ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو امروز برخلاف روز گذشته افزایشی بوده و با تغییر ۹۰ تومانی نسبت به روز گذشته در سطح ۴۴ هزار و ۹۶۷ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات  نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۵ تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۴۵ تومان، ۴۰ هزار و ۸۷۹ تومان و ۱۰ هزار و ۲۲۳ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان بجز دلار امروز افزایشی بوده است.

قیمت دلار امروز سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ساعت ۱۲:۳۰) با کاهش جزیی دو تومانی نسبت به روز گذشته بطور میانگین ۴۱ هزار و ۲۹۸ تومان اعلام شده است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز امروز با افزایش ۹۶ تومانی نسبت به روز گذشته رقم میانگین ۴۴ هزار و ۹۶۶ تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین معادل ۱۳ هزار و ۱۷۴ تومان اعلام شده که با افزایش ۶۵ تومانی همراه شده است.

این نرخ‌ها در حالی است که قیمت دلار در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری قرار دارد؛ قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۸ هزار تومانی در کف کانال ۴۹ هزار تومان قرار دارد.

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

طبق اعلام کانون صرافان، انواع سکه امروز بر خلاف روز گذشته افزایشی بوده است.

قیمت سکه امامی به طور میانگین رقم ۲۷ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان برای آن درج شده که نسبت به روز گذشته افزایش ۲۳۰ هزار تومانی داشته است.

همچنین در سایت اتحادیه طلا، سکه امامی نیز در کانال ۲۷ میلیون تومانی قرار دارد و رقم ۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

قیمت نیم سکه نیز در صرافی‌های مجاز در کانال ۱۴ میلیون تومان قرار دارد و رقم میانگین ۱۴ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان را نشان می‌دهد که افزایش ۱۲۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری قبل داشته است.

تا حوالی ظهر امروز ‌سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ قیمت ربع سکه در کانون صرافان رقم میانگین ۹ میلیون و ۸۰۷ هزار تومان برای آن اعلام شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
جزئیات جدیدترین حراج سکه در مرکز مبادله 04 مه 2024

جزئیات جدیدترین حراج سکه در مرکز مبادله

​اکوایران: دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی برگزار می‌شود.

ربع سکه خلاف جریان شنا کرد 03 مه 2024

ربع سکه خلاف جریان شنا کرد

اکوایران: قیمت دلار تهران در هفته جاری با سقوط کار خود را شروع کرد و در برگشت رو به بالا نتوانست از سد مقاومت ۶۳ هزار تومان بگذرد و دوباره فروریخت.

اثر آتش‌بس بر بازارها/ بازدهی کدام سکه در یکسال گذشته منفی بوده؟ 02 مه 2024

اثر آتش‌بس بر بازارها/ بازدهی کدام سکه در یکسال گذشته منفی بوده؟

اکوایران: جنگ غزه ریسک در خاورمیانه را افزایش داد و افزایش سطح ریسک تا حدودی اثر خود را بر بازار ارز و سرمایه گذاشت. با قوت گرفتن احتمال آتش‌بس اکوایران در این گزارش اثر آتش‌بس در جنگ را بر بازارها بررسی می‌کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.