جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 19149
  • 23 آگوست 2023 - 2:16
  • 158 بازدید
  • ۰ دیدگاه

پیش‌بینی بازار دلار پس از اربعین

پیش‌بینی بازار دلار پس از اربعین
پیش‌بینی بازار دلار پس از اربعین

معامله‌گران می‌گفتند در روز سه‌شنبه بازار کم‌خبری داشتیم اما به جایش نوسانی بود. قیمت دلار هرات سه‌شنبه در ۴۸ هزار و ۶۸۰ تومان شروع کرد و تا قبل آغاز به کار بازار درهم دبی بین ۴۸ هزار و ۶۰۰ تا ۸۰۰ تومان نوسان داد.   گروهی از معامله‌گران با توجه به سنوات گذشته معتقدند افزایش قیمت […]

معامله‌گران می‌گفتند در روز سه‌شنبه بازار کم‌خبری داشتیم اما به جایش نوسانی بود. قیمت دلار هرات سه‌شنبه در ۴۸ هزار و ۶۸۰ تومان شروع کرد و تا قبل آغاز به کار بازار درهم دبی بین ۴۸ هزار و ۶۰۰ تا ۸۰۰ تومان نوسان داد. 

 گروهی از معامله‌گران با توجه به سنوات گذشته معتقدند افزایش قیمت دلار به خاطر اثر اربعین است. طبق پیگیری اکوایران، طی سه سال گذشته این اتفاق در بازار افتاده است. سال ۹۹، قیمت دلار از کانال ۲۷ هزار تومان با افزایش تا ۲۹ هزار تومان رفته، سال ۱۴۰۰، قیمت دلار از کانال ۲۶ هزار تومان با افزایش بیش از هراز تومان به کانال ۲۷ هزار تومان رفته و در سال ۱۴۰۱، دلار یک ماه قبل از اربعین کانال ۲۸ هزار را می‌بیند و از آنجا با افزایش تا کانال ۳۱ هزار تومان افزایش داشت. 

نکته این بود که در این سه سال ذکر شده رشد قیمت دلار بعد از اربعین شدت گرفته و کانال‌های بالاتر را دیده است، مثلا پارسال در کمتر از ده روز دو کانال بالا رفت.

جزییات بازار ارز و سکه امروز ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ را در «کف بازار» ببینید.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
سکه تمام رکورددار رشد هفتگی/ سکه گرمی بیشترین زیان را ثبت کرد 10 مه 2024

سکه تمام رکورددار رشد هفتگی/ سکه گرمی بیشترین زیان را ثبت کرد

اکوایران: در رکود هفتگی بازار ارز و طلا سکه امامی رکورددار رشد هفتگی و سکه یک گرمی پرچمدار سقوط شد.

10 مه 2024

رمزارزها بازار طلا را کنترل می‌کنند؟

طلا به وضعیت اقتصاد جهان وابسته است. بسیاری از دولت ها پشتوانه پولی خود را براساس فلزات گرانبها قرار می دهند. اخیرا با رشد نرخ جهانی طلا، بازار کریپتو و بیت کوین شروع به افزایش کرد. یکی از ابزارهایی که آمریکا از آن استفاده می کند که سرمایه گذاران به طلا روی نیاورند، بازار کریپتو […]

نظر کارشناسان درباره تغییر قیمت ‌بیت‌کوین در بلندمدت 10 مه 2024

نظر کارشناسان درباره تغییر قیمت ‌بیت‌کوین در بلندمدت

اکوایران: با وجود نوسانات بیت‌کوین در هفته‌های اخیر، کارشناسان نسبت به چشم‌انداز بلندمدت قیمتی این ارز دیجیتال نگاه مثبتی دارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.