پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 20831
  • 28 آگوست 2023 - 20:12
  • 154 بازدید
  • ۰ دیدگاه

موج سخنان پاول به بازار رمزارزها رسید

موج سخنان پاول به بازار رمزارزها رسید
موج سخنان پاول به بازار رمزارزها رسید

اکوایران: بیت‌کوین و سایر ارزهای رمزپایه روز دوشنبه کاهش یافتند. پس از سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در سمپوزیوم جکسون هول در روز جمعه، معامله گران کریپتو همچنان محتاط بودند.

به گزارش اکوایران، بیت‌کوین با ۰٫۵ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته با ۲۵۹۲۲ دلار معامله شد. بزرگترین ارز رمزنگاری شده (بیت‌کوین) از سودهای آخر هفته که قیمت را تا حد زیادی بالای ۲۶ هزار دلار نگه داشته بود محروم ماند و پس از معاملات متلاطم بلافاصله پس از سخنرانی پاول، به زیر ۲۶ هزار دلار سقوط کرد.

بیت‌کوین از زمانی که فروش اولیه در اوایل ماه جاری به آرامش خود پایان داد و قیمت‌ها را برای مدت کوتاهی به زیر ۲۵۵۰۰ دلار رساند، در حدود ۲۶۰۰۰ دلار در نوسان بوده است.

منطقه‌ای که اکنون معامله‌گران باید نظاره‌گر باشند منطقه ۲۵۰۰۰ دلار است. اگر این سطح حفظ شود احتمالا هدف این است که ابتدا ۲۷۰۰۰ دلار بازیابی شود و سپس ۲۸۵۰۰ دلار یک منطقه کلیدی خواهد بود. اگر موفقیت آمیز باشد، مستقیماً به ۳۱۰۰۰ دلار مخواهد رسید. خاویر مولینا، تحلیلگر بازار در eToro می‌گوید برعکس، شکستن ۲۵۰۰۰ دلار ابتدا راه را به ۲۳۸۰۰ دلار و سپس ۲۱۵۰۰ دلار باز می‌کند.

فراتر از بیت کوین، سایر ارزهای دیجیتال تا حد زیادی در حال سقوط بودند. اتریوم – دومین ارز دیجیتال بزرگ – با ۰٫۹٪ کاهش به ۱۶۳۴ دلار رسید. کریپتوهای کوچکتر یا آلتکوین‌ها نیز در وضعیت قرمز قرار داشتند، با کاردانو  با ۱٫۲۰٪ افت ۱٫۷٪ و  سولانا با افت و دوج‌کوین با ۱٫۱۳٪  افت کاهش یافتند.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
در صندوق‌های طلا و‌ درآمد ثابت چه خبر است؟ 02 مه 2024

در صندوق‌های طلا و‌ درآمد ثابت چه خبر است؟

دلار و سکه از مقاومت عقب نشست/ یوروی بازار زیر ریت جهانی معامله شد/ درخواست اصلاح نرخ نیما از رهبری بحث داغ بازار شد/ فنی‌ها می‌گویند بازار در حال پیدا کردن نقطه تعادل هست/ در صندوق‌های طلا و‌ درآمد ثابت چه خبر است؟

رکورد سود خالص شرکت تتر در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۴ 02 مه 2024

رکورد سود خالص شرکت تتر در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۴

اکوایران: شرکت تتر اعلام کرده سود خالص این شرکت در سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی به ۴/۵۲ میلیارد دلار رسیده که یک رکورد برای این شرکت محسوب می‌شود.

02 مه 2024

بده‌بستان صندوق‌های طلا و درآمد ثابت در روزهای اخیر

بازار ارز و سکه از مرزهای مقاومتی عقب نشستند و قیمت دلار، سکه، درهم و طلای آبشده به کانال پایین‌تر برگشتند.  تحرکاتی که در سمت صندوق‌های طلا و صندوق درآمد ثابت در حال رخ دادن هستند  هم این گزاره‌ را تقویت می‌کند که بازار تا هفته بعد جان افزایش ندارد. در طی سه روز گذشته […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.