سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 22425
  • 03 سپتامبر 2023 - 2:11
  • 175 بازدید
  • ۰ دیدگاه

رمزارزی که بازار را به هم ریخت

رمزارزی که بازار را به هم ریخت
رمزارزی که بازار را به هم ریخت

اکوایران: بر اساس داده های سایت «اینوستینگ»، قیمت بیت‎کوین طی امروز شنبه (۱۱ شهریور) از ۲۵ هزار دلار و ۷۵۲ سنت تا ۲۵ هزار و ۹۷۷ سنت نوسان داشت. تغییر قیمت بیت‎کوین طی ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت این رمزارز حدود ۱۵۹ دلار افزایش یافته است.

به گزارش اکوایران، حجم معاملات بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۲ میلیارد و ۷۶ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته، ۷۸/. درصد (هفتاد و هشت صدم درصد) کاهش پیدا کرده است. 

همچنین قیمت اتریوم طی امروز شنبه از ۱۶۲۸ دلار و ۱۱ سنت تا ۱۶۴۴ دلار و ۶۳ سنت نوسان داشت. تغییر قیمت اتریوم طی ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت این رمزارز حدود ۱۳ دلار افزایش یافته است. 

حجم معاملات اتریوم طی ۲۴ ساعت اخیر ۳ میلیارد و ۶۳ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته، ۷۵/. درصد (هفتاد و پنج صدم درصد) کاهش پیدا کرده است.

از سوی دیگر، رمزارزی با نام «سایبر» (Cyber) از «شبکه اجتماعی وب ۳»  (Web3)شرکت CyberConnect، توجه علاقه‌مندان به بازار رمزارزها را به خود جلب کرده است. قیمت رمزارز سایبر که ارزش بازار آن به ۱۱۳ میلیون دلار می‌رسد، طی یک هفته گذشته به بیش از دو برابر رسیده تا یکی از بزرگترین جهش‌های قیمت را در بازار کم‌تحرک رمزارزها داشته باشد.

همچنین در روز جمعه (۱۰ شهریور)، حدود ۲۲۵ میلیون دلار از رمزارز سایبر طی تنها ۲۴ ساعت معامله شد که در مقایسه با ششم شهریور، حجم معاملات این رمزارز حدود ۱۰ برابر افزایش یافته است. حجم معاملات رمزارز سایبر در ششم شهریور، ۳۰ میلیون دلار بوده است.

با این حال، این نگرانی وجود دارد که سایبر نیز به سرنوشت شبکه اجتماعی غیرمتمرکز «فرند.تک» (Friend.Tech) دچار شود. پلتفرمی که به تازگی و تنها طی سه هفته، با کاهش درآمد ۹۵ درصدی مواجه شد.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
ابزار جدید هکرهای کره شمالی برای حمله به همسایه جنوبی 14 مه 2024

ابزار جدید هکرهای کره شمالی برای حمله به همسایه جنوبی

اکوایران: گزارش‌ها حاکی از آن است که هکرهای کره شمالی از یک بدافزار جدید برای حمله به شرکت‌های کریپتو در کره جنوبی استفاده می‌کنند.

14 مه 2024

دلار نگاه به ۵۷ دارد؟

روند نزول بازار ارز و سکه به روز دوشنبه رسید و قیمت دلار و سکه یک کانال دیگر از دست دادند.  قیمت دلار هرات وارد کانال ۵۸ هزار تومان شد و قیمت سکه هم با کاهش به کانال ۴۰ میلیون رسید. به عقیده تحلیلگران فنی بازار ارز چراغ دلار ۵۷ هزار تومانی را روشن کرده […]

فشار مربوط به سود، عامل کاهش قیمت طلا 14 مه 2024

فشار مربوط به سود، عامل کاهش قیمت طلا

اکوایران: گزارش سایت کیتکو به روند تغییرات قیمت طلا و معاملات آتی این فلزات گران‌بها پرداخته است. در حال حاضر، معامله‌گرانی که به روند صعودی قیمت طلا امیدوار هستند، کنترل بازار را دست دارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.