۷ کارگاه تولید محصولات بهداشتی تقلبی در تهران پلمب شد
۷ کارگاه تولید محصولات بهداشتی تقلبی در تهران پلمب شد

با دستور دادستان تهران مبنی بر حمایت از سلامت جامعه و مبارزه با تولیدکنندگان و توزیع کنندگان شوینده‌های تقلبی، ۷ کارگاه تولید و توزیع محصولات تقلبی، شناسایی و منهدم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، در اجرای دستورات دادستان تهران مبنی بر حمایت از سلامت جامعه و مبارزه با تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان شوینده‌های تقلبی، ۷ کارگاه تولید و توزیع محصولات تقلبی در تهران، تبریز، قرچک، صفادشت کرج، کهریزک و جاده مخصوص کرج، شناسایی و منهدم شد.

المیرا نقی‌زاده سرپرست دادسرای ناحیه ۲۶ تهران گفت: کارگاه‌های فوق الذکر با ابلاغ دستورات قضایی لازم خطاب به اداره ۱۳ پلیس آگاهی تهران و در نتیجه اقدامات پلیسی، شناسایی و منهدم شد و در این رابطه ۱۳ نفر متهم بازداشت و محموله‌های تقلبی کشف شده توقیف شد.

وی ادامه داد: در این راستا ۱۲ دستگاه قالب صنعتی جهت تولید بطری‌های تقلبی، ۱۲ عدد مخزن ذخیره مواد اولیه غیر استاندارد و هشت دستگاه الکتروپمپ جهت انتقال مایعات به مخازن کشف و توقیف شد.

سرپرست دادسرای ناحیه ۲۶ تهران افزود: همچنین چهار دستگاه جِت پرینتر مورد استفاده برای درج تاریخ و قیمت روی کالا‌های تقلبی، کشف و چهار دستگاه پمپ باد بزرگ، پنج دستگاه پرکن (ساکشن) و همچنین ۱۶ کامیون اقلام تقلبی و انواع کارتن برچسب قوطی خالی و انواع شامپو مایع ظرفشویی و پودر لباسشویی توقیف شده است.

نقی‌زاده خاطرنشان کرد: فرایند شناسایی سایر کارگاه‌ها و همدستان و سرکردگان اصلی همچنان ادامه دارد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]