یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 24446
  • 10 سپتامبر 2023 - 14:13
  • 151 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار امروز ۱۹ شهریور ۱۴۰۲/ دلار مبادله‌ای افزایشی شد

قیمت دلار امروز ۱۹ شهریور ۱۴۰۲/ دلار مبادله‌ای افزایشی شد
قیمت دلار امروز ۱۹ شهریور ۱۴۰۲/ دلار مبادله‌ای افزایشی شد

اکوایران: قیمت دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا بالاخره تغییر مسیر داد و با افزایش دو تومانی در سطح ۴۱ هزار و ۲۸۵ تومان قرار گرفت. قیمت سکه امامی نیز امروز با کاهشی نامحسوسی همچنان در کانال ۲۸ میلیون تومان قرار دارد.

به گزارش اکوایران، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا بالاخره پس از طی یک مسیر کند نزولی امروز تغییر روند داده و با افزایشی جزیی همراه شد.

قیمت دلار امروز، یک‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش جزیی دو تومانی نسبت به روز قبل در سطح ۴۱ هزار و ۲۸۵ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو نیز بر خلاف روند دلار، امروز با کاهش نامحسوس ۴ تومانی در سطح ۴۴ هزار و ۲۰۵ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۱ تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییر نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۳۲ تومان، ۴۰ هزار و ۱۸۶ تومان و ۱۰ هزار و ۲۱۹ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

سایت کانون صرافان از ۱۴ شهریور ماه تا به امروز همچنان از دسترس خارج است و بررسی تغییرات نرخ انواع ارز و انواع سکه امکان‌پذیر نیست.

اما قیمت دلار امروز ‌در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری نسبت به مرکز مبادله ارز و طلا قرار دارد؛ قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۸ هزار تومانی در کانال ۴۹ هزار تومان است.

قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه

با توجه به اینکه سایت کانون صرافان در دسترس نیست، بر اساس قیمت‌های درج شده در اتحادیه می‌توان گفت قیمت انواع سکه تقریبا کاهشی بوده است.

در سایت اتحادیه طلا، سکه امامی در کانال ۲۸ میلیون تومانی است. رقم ۲۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان برای آن درج شده که نسبت به روز گذشته حدود ۱۵۰ هزار تومان کاهش داشته است.

قیمت نیم سکه نیز در اتحادیه طلا معادل ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت ربع سکه نیز معادل ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان اعلام شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
بازار سکه در انتظار گروسی/  کف ترازوی کاهشی‌ها سنگین‌تر است؟ 05 مه 2024

بازار سکه در انتظار گروسی/ کف ترازوی کاهشی‌ها سنگین‌تر است؟

اکوایران: سکه‌بازان می‌گویند در روز جاری مرز ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای سکه مهم است و در صورتی که آن را حفظ کند، احتمال ورود این فلز گران‌بهای داخلی به کانال ۴۲ میلیون تومان وجود دارد.

بازار آماده تست کف جدید دلار در سال ۱۴۰۳ 05 مه 2024

بازار آماده تست کف جدید دلار در سال ۱۴۰۳

به عقیده تحلیلگران فنی، گارد بازار همچنان نزولی است و قیمت دلار با اصلاح می‌تواند وارد دامنه ۵۰ هزار تومان شود. حالا سوال این است که کف جدید قیمت دلار کجاست؟

05 مه 2024

الگوی سال گذشته دلار در ۱۴۰۳ تکرار می‌شود؟

اما آیا این ثبات در سال ۱۴۰۳ نیز می تواند وجود داشته باشد؟ داوود سوری، اقتصاددان، معتقد است که تکرار ثبات سال گذشته با چالش هایی در سال جاری مواجه خواهد بود. او دلیل اصلی افزایش قیمت دلار را تورم می‌داند و می‌گوید که سیاست‌های دولت برای تزریق منابع به بازار و به تاخیر انداختن […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.