جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 26223
  • 17 سپتامبر 2023 - 14:12
  • 147 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار امروز ۲۶ شهریور ۱۴۰۲

قیمت دلار امروز ۲۶ شهریور ۱۴۰۲
قیمت دلار امروز ۲۶ شهریور ۱۴۰۲

اکوایران: قیمت دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا با یک کاهش بی‌سابقه طی یک ماه اخیر در سطح ۴۱ هزار و ۲۷۹ تومان قرار گرفته است. قیمت سکه امامی نیز بدون نوسان محسوسی نسبت به روز کاری قبل در سطح ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قرار گرفته است.

به گزارش اکوایران، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا پس از گذشت تعطیلات، امروز یک کاهش کم‌سابقه را به ثبت رسانده است.

قیمت دلار امروز، ‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش ۸ تومانی نسبت به روز کاری قبل در سطح ۴۱ هزار و ۲۷۹ تومان قرار گرفته است. این میزان کاهش دلار تقریبا طی یک ماه اخیر بی‌سابقه بوده است.

همچنین قیمت یورو نیز امروز هم راستا با دلار با کاهش قابل توجه ۲۶۴ تومانی در سطح ۴۴ هزار و ۱۸ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۰ تومان بر تابلو درج شده که تغییر محسوسی نسبت به روز گذشته نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۲۷ تومان، ۴۰ هزار و ۱۶ تومان و ۱۰ هزار و ۲۱۸ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

سایت کانون صرافان از ۱۴ شهریور ماه تا به امروز همچنان از دسترس خارج است و بررسی تغییرات نرخ انواع ارز و انواع سکه بر مبنای قیمت‌های اعلامی این مرجع امکان‌پذیر نیست.

اما قیمت دلار امروز ‌در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری نسبت به مرکز مبادله ارز و طلا قرار دارد؛ قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۸ هزار تومانی در کانال ۴۹ هزار تومان قرار دارد.

قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه

در سایت اتحادیه طلا، سکه امامی با نوسان قابل توجهی همراه نبوده و همچنان در کانال ۲۸ میلیون تومانی قرار دارد. امروز سکه امامی در سطح ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قرار  گرفته است.

قیمت نیم سکه نیز در اتحادیه طلا معادل ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت ربع سکه نیز معادل ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان اعلام شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
نظر کارشناسان درباره تغییر قیمت ‌بیت‌کوین در بلندمدت 10 مه 2024

نظر کارشناسان درباره تغییر قیمت ‌بیت‌کوین در بلندمدت

اکوایران: با وجود نوسانات بیت‌کوین در هفته‌های اخیر، کارشناسان نسبت به چشم‌انداز بلندمدت قیمتی این ارز دیجیتال نگاه مثبتی دارند.

09 مه 2024

چاپ اسکناس ۱۰ هزار پزویی در آرژانتین چه معنایی دارد؟

به گزارش اکوایران، اقتصاد آرژانتین مدت‌هاست که شرایط بحرانی دارد. سال گذشته، خاویر میلی به ریاست‌جمهوری در این اقتصاد آمریکای لاتین دست پیدا کرد. فردی لیبرتارین که اقتصادی بحران‌زده را به ارث برد. میلی وعده داد که اقتصاد را درمان کند. از زمانی‌که او به قدرت رسیده تا کنون، تورم سالانه رکوردشکنی کرده است، اما […]

سیگنال مالیاتی به صندوق‌های طلا 09 مه 2024

سیگنال مالیاتی به صندوق‌های طلا

اکوایران: قیمت‌ سکه و طلا در رکود است. ارزش معاملات صندوق‌های طلا کاهش چشمگیری یافته ولی ورود پول حقیقی به صندوق‌های طلا قابل توجه و ادامه‌دار است. به نظر می‌رسد وضع مالیات بر طلا و تعطیلی تعدادی از طلافروشی‌ها دلیل ورود پول حقیقی به صندوق‌های طلا باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.