جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 26919
  • 19 سپتامبر 2023 - 20:12
  • 147 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت سکه امروز سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲

قیمت سکه امروز سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲
قیمت سکه امروز سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲

اکوایران: امروز سه‌شنبه ۲۸ شهریور قیمت سکه ثابت ماند. ثابت ماندی که در سقف کانال ۲۷ میلیونی رخ داد.

به گزارش اکوایران، امروز تا حوالی ساعت ۱۴:۳۰، قیمت سکه امامی دقیقا بر عدد هم‌زمان دیروز خود نشست: ۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان. امروز برای سکه کم‌نوسان بود. البته پیش از این ساعت سکه کمی پایین‌تر هم رفت اما در نهایت به عدد دیروزش برگشت.

تفاوت امروز با دیروز در این بود که دیروز در بازار آزاد برخی از معامله‌گران به افت کانال سکه تن ندادند و در کف کانال ۲۸ میلیونی به فروش سکه امامی اماده دادند؛ اما امروز اتفاق نظر بود که ارزش سکه امامی در سقف کانال ۲۷ میلیون تومان است.

اتحادیه طلا هم‌چنین قیمت ربع سکه و قیمت نیم سکه را عین دیروز و به‌ترتیب ۱۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عنوان کرد. قیمت در بازار آزاد، برای این دو سکه طلا، مختصری کمتر از این بود. 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
نظر کارشناسان درباره تغییر قیمت ‌بیت‌کوین در بلندمدت 10 مه 2024

نظر کارشناسان درباره تغییر قیمت ‌بیت‌کوین در بلندمدت

اکوایران: با وجود نوسانات بیت‌کوین در هفته‌های اخیر، کارشناسان نسبت به چشم‌انداز بلندمدت قیمتی این ارز دیجیتال نگاه مثبتی دارند.

09 مه 2024

چاپ اسکناس ۱۰ هزار پزویی در آرژانتین چه معنایی دارد؟

به گزارش اکوایران، اقتصاد آرژانتین مدت‌هاست که شرایط بحرانی دارد. سال گذشته، خاویر میلی به ریاست‌جمهوری در این اقتصاد آمریکای لاتین دست پیدا کرد. فردی لیبرتارین که اقتصادی بحران‌زده را به ارث برد. میلی وعده داد که اقتصاد را درمان کند. از زمانی‌که او به قدرت رسیده تا کنون، تورم سالانه رکوردشکنی کرده است، اما […]

سیگنال مالیاتی به صندوق‌های طلا 09 مه 2024

سیگنال مالیاتی به صندوق‌های طلا

اکوایران: قیمت‌ سکه و طلا در رکود است. ارزش معاملات صندوق‌های طلا کاهش چشمگیری یافته ولی ورود پول حقیقی به صندوق‌های طلا قابل توجه و ادامه‌دار است. به نظر می‌رسد وضع مالیات بر طلا و تعطیلی تعدادی از طلافروشی‌ها دلیل ورود پول حقیقی به صندوق‌های طلا باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.