چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 28943
  • 27 سپتامبر 2023 - 14:16
  • 141 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار امروز ۵ مهر ۱۴۰۲

قیمت دلار امروز ۵ مهر ۱۴۰۲
قیمت دلار امروز ۵ مهر ۱۴۰۲

اکوایران: قیمت دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا پس از دو روز فریز شدن امروز با افزایش کم‌سابقه ۱۳ تومانی در سطح ۴۱ هزار و ۱۹۴ تومان قرار گرفته است. قیمت سکه امامی نیز با تداوم کاهش روز گذشته امروز در کف کانال ۲۷ میلیون تومانی قرار گرفته است.

به گزارش اکوایران، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز بالاخره تغییر مسیر داد.

قیمت دلار امروز، چهار‌شنبه پنجم مهر ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران پس از دو روز فریز قیمت با افزایش کم سابقه ۱۳ تومانی بدون تغییر نسبت به روز گذشته در سطح ۴۱ هزار و ۱۹۴ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو نیز برخلاف روند دلار با کاهش قابل توجه ۳۰۸ تومانی نسبت به روز گذشته در سطح ۴۳ هزار و ۵۴۷ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۱۷ تومان بر تابلو درج شده که نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۴۴۹ تومان، ۳۹ هزار و ۵۸۸ تومان و ۱۰ هزار و ۱۹۷ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

سایت کانون صرافان از ۱۴ شهریور ماه تا به امروز همچنان از دسترس خارج است و بررسی تغییرات نرخ انواع ارز و انواع سکه بر مبنای این منبع امکان‌پذیر نیست.

اما قیمت دلار امروز ‌در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند، در سطح بالاتری نسبت به مرکز مبادله ارز و طلا قرار دارد؛ قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۸ هزار تومانی در کانال ۴۹ هزار تومان قرار دارد.

قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه

با توجه به اینکه سایت کانون صرافان در دسترس نیست، بر اساس قیمت‌های درج شده در اتحادیه می‌توان گفت قیمت انواع سکه امروز نیز کاهشی بوده است.

در سایت اتحادیه طلا، سکه امامی امروز چهارشنبه پنجم مهر همچنان در کانال ۲۷ میلیون تومانی قرار دارد و با کاهش ۳۷۰ هزار تومانی در سطح ۲۷ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان قرار گرفته است.

قیمت نیم سکه نیز در اتحادیه طلا با کاهش نامحسوس ۵۰ هزار تومانی، رقم  ۱۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان برای آن اعلام شده است.

قیمت ربع سکه نیز رقم ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای آن درج شده که نسبت به روز گذشته حدود ۵۰ هزار تومان کاهش داشته است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
منطقه حساس در بازار سکه 08 مه 2024

منطقه حساس در بازار سکه

قیمت سکه امامی در معاملات نقدی دیروز ۵۰۰ هزار تومان ریزش کرد. تحلیل‌گران می‌گویند بازار در منطقه حساسی قرار گرفته که برای معامله مناسب نیست. آن‌ها می‌گویند تا تکلیف فاندهای خبری مشخص نشود بازار با نوسان رفت و برگشتی چپ و راست می‌کند.

مرز صعود و نزول دلار 08 مه 2024

مرز صعود و نزول دلار

تحلیلگران فنی معتقدند مرز صعود و نزول قیمت دلار هرات در ۶۰ هزار و ۸۰۰ تومان است. اگر نرخ دلار امروز بالای این سطح تثبیت دهد می‌تواند برای شکستن مرز مقاومت ۶۱ هزار و ۲۰۰ تومان تلاش کند و برعکس.

محدوده مهم طلای آبشده کجاست؟ 08 مه 2024

محدوده مهم طلای آبشده کجاست؟

طی هشت روز گذشته بازار سهام خروج نقدینگی داشته/ بازار منتظر تعیین تکلیف فاندهای خبری است/ قیمت یورو و دلار در مرکز مبادله بر مدار افزایش بوده/ فضای بازار متاثر از سفر گروسی و حمله اسرائیل است/ محدوده مهم طلای آبشده کجاست؟

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.