شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 29812
  • 01 اکتبر 2023 - 2:12
  • 153 بازدید
  • ۰ دیدگاه

بهترین سپتامبر بیت‌کوین پس از سال ۲۰۱۶

بهترین سپتامبر بیت‌کوین پس از سال ۲۰۱۶
بهترین سپتامبر بیت‌کوین پس از سال ۲۰۱۶

اکوایران: روند مثبت بیت‌کوین به عنوان بزرگترین رمزارز بازار باعث شده این ارز دیجیتال بهترین عملکرد ماه سپتامبر خود پس از سپتامبر ۲۰۱۶ را ثبت کند.

به گزارش اکوایران، وضعیت بیت‌کوین در ماه جاری میلادی به قدری خوب بود که کارشناسان آن را عملکرد شگفت‌‎آور این رمزرارز در ماه سپتامبر می‌نامند.

به نوشته کوین تلگراف، با وجود اینکه قیمت بیت‌کوین در روز شنبه (۸ مهر) مصادف با آخرین روز ماه سپتامبر با کاهش نسبی روبه‌رو شد، اما ارزش این رمزارز نسبت به یک ماه گذشته با افزایش ۴ درصدی همراه شده است. کارشناسان اعلام کرده‌اند ماه جاری میلادی بهترین سپتامبر بیت‌کوین پس از سال ۲۰۱۶ بوده است.

از سوی دیگر، آمارها حاکی از آن است که عملکرد بیت‌کوین در سه ماهه سوم ۲۰۲۳ نسبت به سه ماهه دوم سال جاری میلادی منفی بوده و قیمت این رمزارز ۱۱/۵ درصد افت کرده است.

 روند بیت‌کوین در سال‌های قبل نشان داده هر زمان که این رمزارز در ماه سپتامبر عملکرد مثبتی داشته، روند قیمتی آن در ماه‌های اکتبر، نوامبر و دسامبر نیز به شکل مثبت ادامه یافته است.

برخی تحلیل‌گران پیش‌بینی کرده‌اند قیمت بیت‌کوین در سه ماهه آخر ۲۰۲۳ می‌تواند از ۳۰ هزار دلار نیز عبور کند.

از سوی دیگر، تعطیلی احتمالی دولت آمریکا می‌تواند تأثیرات منفی بر روند مثبت بیت‌کوین داشته باشد.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‎کوین در روز شنبه (۸ مهر) از ۲۶ هزار دلار و ۸۸۷ سنت تا ۲۷ هزار دلار و ۸۵ سنت نوسان داشته است. این رمزارز در ساعات پایانی شنبه بیش از ۲۷ هزار دلار معامله شد. همچنین تغییر قیمت بیت‎کوین طی ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت این رمزارز بیش از ۹۰ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت اخیر ۵ میلیارد و ۴۰ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته ۱/۴۷ درصد افزایش پیدا کرده است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۱۶۶۶ تا ۱۶۹۳ دلار نوسان داشته است. تغییر قیمت اتریوم طی ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت این رمزارز بیش از ۱۳ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات اتریوم طی ۲۴ ساعت اخیر ۳ میلیارد و ۱۲ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته ۵/۲۸ درصد افزایش پیدا کرده است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
احتمال ضربه محکم طلا به بازار سکه 11 مه 2024

احتمال ضربه محکم طلا به بازار سکه

اکوایران: روز جمعه اونس طلای جهانی بر اثر سیگنال‌های کاهش نرخ بهره به دلیل آمار اشتغال ضعیف ایالات‌متحده، روند معاملاتی خود را در محدوده مثبت آغاز کرد. بر این اساس این فلز درخشان در ساعت ۱۵ به وقت تهران با رقمی معادل ۲۳۷۲ دلار در حال معامله بود.

سقوط بیت‌کوین به ۶۰هزار دلار / کدام رمزارز بیشترین بازدهی ۲۴ ساعت گذشته را داشت؟ 11 مه 2024

سقوط بیت‌کوین به ۶۰هزار دلار / کدام رمزارز بیشترین بازدهی ۲۴ ساعت گذشته را داشت؟

در ۲۴ ساعت گذشته ارزش بازار رمزارزها بیش از ۳ درصد کم شد و بیت‌کوین به کانال ۶۰ هزار دلاری سقوط کرد.

خطرات تورمی در پس تنش‌های خاورمیانه/ هشدار بانک جهانی در خصوص نرخ بهره! 11 مه 2024

خطرات تورمی در پس تنش‌های خاورمیانه/ هشدار بانک جهانی در خصوص نرخ بهره!

اکوایران: بانک جهانی اعلام کرده است که قیمت‌های جهانی کالا پس از کاهش شدید، هم‌اکنون ثابت شده‌اند، که می‌تواند کاهش سریع نرخ‌های بهره توسط بانک‌های مرکزی را دشوار سازد. تنش‌های ژئوپلیتیکی مداوم و احتمال بروز تنش در خاورمیانه می‌تواند تورم جهانی را افزایش دهد. قیمت طلا و فلزات مورد نیاز برای انتقال انرژی پاک نیز افزایش می‌یابد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.