جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 32079
  • 09 اکتبر 2023 - 14:16
  • 133 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار امروز ۱۷ مهر ۱۴۰۲/ ورود سکه به کانال‌های بالاتر

قیمت دلار امروز ۱۷ مهر ۱۴۰۲/ ورود سکه به کانال‌های بالاتر
قیمت دلار امروز ۱۷ مهر ۱۴۰۲/ ورود سکه به کانال‌های بالاتر

اکوایران: قیمت دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا همچنان در سطح ۴۱ هزار و ۲۰۹ تومان فریز شده است. قیمت سکه امامی نیز با جهش قیمتی قابل توجهی وارد کانال ۳۱ میلیون تومانی شده است.

به گزارش اکوایران، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز بدون نوسان بوده است.

قیمت دلار امروز، ‌دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر طی دو روز اخیر همچنان در سطح ۴۱ هزار و ۲۰۹ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو نیز بر خلاف ثبات دلار، امروز نوسانی بوده و با کاهش ۱۰۵ تومانی نسبت به روز گذشته معادل ۴۳ هزار و ۵۵۷ تومان اعلام شده است.

در همین راستا قیمت درهم امارات  نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۲۱ تومان بر تابلو درج شده که نسبت به روز گذشته تغییر نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۴۶۳ تومان، ۳۹ هزار و ۵۹۷ تومان و ۱۰ هزار و ۲۰۱ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

سایت کانون صرافان از ۱۴ شهریور ماه تا به امروز همچنان از دسترس خارج شده و بررسی تغییرات نرخ انواع ارز و انواع سکه امکان پذیر نیست.

اما قیمت دلار امروز ‌در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری نسبت به مرکز مبادله ارز و طلا قرار دارد؛ قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۱۲ هزار تومانی در کانال ۵۳ هزار تومان قرار دارد.

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

با توجه به اینکه سایت کانون صرافان در دسترس نیست، بر اساس قیمت‌های درج شده در اتحادیه می‌توان گفت قیمت انواع سکه امروز افزایشی بوده است.

در سایت اتحادیه طلا، سکه امامی امروز دوشنبه ۱۷ مهر وارد کانال ۳۱ میلیون تومان شده که نسبت به روز گذشته حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان افزایش داشته است.

قیمت نیم سکه نیز به همین ترتیب در اتحادیه طلا با افزایش بیش از ۷۰۰ هزار تومانی وارد کانال جدید ۱۶ میلیون تومان شده و رقم ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای آن اعلام شده است.

قیمت ربع سکه نیز رقم ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای آن درج شده که نسبت به روز گذشته حدود ۸۴۰ هزار تومان افزایش داشته است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
ربع سکه خلاف جریان شنا کرد 03 مه 2024

ربع سکه خلاف جریان شنا کرد

اکوایران: قیمت دلار تهران در هفته جاری با سقوط کار خود را شروع کرد و در برگشت رو به بالا نتوانست از سد مقاومت ۶۳ هزار تومان بگذرد و دوباره فروریخت.

اثر آتش‌بس بر بازارها/ بازدهی کدام سکه در یکسال گذشته منفی بوده؟ 02 مه 2024

اثر آتش‌بس بر بازارها/ بازدهی کدام سکه در یکسال گذشته منفی بوده؟

اکوایران: جنگ غزه ریسک در خاورمیانه را افزایش داد و افزایش سطح ریسک تا حدودی اثر خود را بر بازار ارز و سرمایه گذاشت. با قوت گرفتن احتمال آتش‌بس اکوایران در این گزارش اثر آتش‌بس در جنگ را بر بازارها بررسی می‌کند.

قیمت بیت‌کوین تا چه سطحی ممکن است کاهش یابد؟ 02 مه 2024

قیمت بیت‌کوین تا چه سطحی ممکن است کاهش یابد؟

اکوایران: بیت‌کوین در هفته‌های اخیر با کاهش قیمت قابل توجهی همراه شده است و این احتمال وجود دارد که قیمت آن به کمتر از ۴۰ هزار دلار نیز سقوط کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.