جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 36277
  • 24 اکتبر 2023 - 2:13
  • 125 بازدید
  • ۰ دیدگاه

بیت‌کوین همچنان تخت گاز می‌رود

بیت‌کوین همچنان تخت گاز می‌رود
بیت‌کوین همچنان تخت گاز می‌رود

اکوایران: روند صعودی ارزهای دیجیتال در ماه اکتبر همچنان ادامه دارد و در این میان بیت‌کوین شاهد رشد قیمت قابل توجهی بوده است.

به گزارش اکوایران، با ادامه روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال در ماه اکتبر، قیمت بیت‌کوین در روز دوشنبه (۱ آبان) برای نخستین‌بار از اواسط ماه جولای سال جاری میلادی از سطح ۳۱ هزار دلار عبور کرد.

به نوشته کوین‌دِسک، به نظر می‌رسد اکتبر ۲۰۲۳ نیز به یک اکتبر تاریخی دیگر برای بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. سرمایه‌گذاران خوشبین به بازار رمزارزها یا به اصطلاح «گاوها»، به اکتبر لقب «آپتوبر» (Uptober) داده‌اند که به معنای بالا رفتن ارزش رمزارزها در ماه اکتبر است؛ اتفاقی که به یک سنت قدیمی در دنیای کریپتو تبدیل شده است.

از سوی دیگر، برخی کارشناسان معتقدند که مسیر بیت‌کوین به قیمت‌های بیش از ۳۲ هزار دلار به سرعت یا به راحتی باز نخواهد شد.

در میان سایر ارزهای دیجیتال، «لینک» (LINK)، «دات» (DOT) و «ماتیک» (MATIK) با رشد ۶ تا ۱۰ درصدی، دارای بهترین عملکرد بودند. اتریوم و «ایکس‌آرپی» (XRP) نیز بین ۲ تا ۳ درصد رشد داشتند.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‎کوین در روز دوشنبه (۱ آبان) از ۲۹ هزار و ۸۹۱ دلار تا ۳۱ هزار و ۳۷۶ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۱۱ شب به وقت ایران، بیش از ۳۱ هزار و ۱۰۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‎کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت این رمزارز بیش از ۱۳۰۰ دلار رشد داشته است. حجم معاملات بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۳ میلیارد و ۲۰ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته بیش از ۹ درصد افزایش پیدا کرده است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۱۶۵۷ تا ۱۷۱۲ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۱۱ شب به وقت ایران، بیش از ۱۷۰۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن بیش از ۷۰ دلار رشد داشته است. حجم معاملات اتریوم طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۰ میلیارد و ۲۹ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته ۶/۹۱ درصد افزایش پیدا کرده است.

 

 

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
اثر آتش‌بس بر بازارها/ بازدهی کدام سکه در یکسال گذشته منفی بوده؟ 02 مه 2024

اثر آتش‌بس بر بازارها/ بازدهی کدام سکه در یکسال گذشته منفی بوده؟

اکوایران: جنگ غزه ریسک در خاورمیانه را افزایش داد و افزایش سطح ریسک تا حدودی اثر خود را بر بازار ارز و سرمایه گذاشت. با قوت گرفتن احتمال آتش‌بس اکوایران در این گزارش اثر آتش‌بس در جنگ را بر بازارها بررسی می‌کند.

قیمت بیت‌کوین تا چه سطحی ممکن است کاهش یابد؟ 02 مه 2024

قیمت بیت‌کوین تا چه سطحی ممکن است کاهش یابد؟

اکوایران: بیت‌کوین در هفته‌های اخیر با کاهش قیمت قابل توجهی همراه شده است و این احتمال وجود دارد که قیمت آن به کمتر از ۴۰ هزار دلار نیز سقوط کند.

پایان دعوای سازمان امور مالیاتی با طلافروشان 02 مه 2024

پایان دعوای سازمان امور مالیاتی با طلافروشان

اکوایران: سرانجام پس از اعتراض فعالان صنفی طلا و جواهر، سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد که این افراد به ثبت همزمان صورت‌حساب الکترونیکی در ۲ سامانه مودیان و جامع تجارت الزامی ندارند و ثبت در یکی از این سامانه‌ها کافی است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.