سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 36443
  • 24 اکتبر 2023 - 14:12
  • 133 بازدید
  • ۰ دیدگاه

کف و سقف قیمت سکه چقدر است؟/ قیمت سکه درصورت آتش‌بس در نوار غزه

کف و سقف قیمت سکه چقدر است؟/ قیمت سکه درصورت آتش‌بس در نوار غزه
کف و سقف قیمت سکه چقدر است؟/ قیمت سکه درصورت آتش‌بس در نوار غزه

اکوایران: در شرایط فعلی برخی از معامله‌گران معتقدند که کف قیمت سکه محدوده ۲۷ میلیون تومان و سقف آن مرز ۳۰ میلیون تومان است. به عقیده این دسته، بازار برای اینکه شاهد شکسته شدن کف و سقف قیمت سکه باشد نیازمند اخبار قوی‌تری است.

به‌ گزارش اکوایران، تب خرید سکه امامی در معاملات نقدی روز دوشنبه‌ فروکش‌کرد و فلز‌گران بهای داخلی نوسان صعودی خاصی را تجربه نکرد.

آن‌طور که‌ معامله‌گران می‌گویند روز دوشنبه قیمت سکه امامی اندکی نزولی شد و با ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

این اتفاق در حالی رخ داد که اسکناس آمریکایی روز قبل‌ اندکی رشد کرد و بالای پله‌های میانی کانال ۵۰ هزار تومان به فروش رسید.

در معاملات پشت‌خطی دوشنبه شب هم کمتر کسی تمایل به خرید داشت و سکه در همان محدوده عصر دوشنبه یعنی ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

تکنیکالیست‌ها می‌گویند سکه‌بازان در چهارمین روز هفته احتمالاً دوباره برای شکست مرز ۲۹ میلیون تومان تلاش خواهند کرد و اگر این مرز را فتح کنند احتمال صعودی‌شدن فلز گران‌بهای داخلی تا نیمه کانال ۲۹ میلیون تومان وجود دارد.

در غیر این صورت اگر به هر دلیلی زیر پای سکه شل شود، ممکن است سکه تا نیمه کانال ۲۸ میلیون تومان و به‌تدریج وتا ابتدای کانال یادشده عقب‌نشینی کند.

فعالان بازار می‌گویند دومین، نقطه حمایتی مهم محدوده ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است که برای بازیگران بلندمدت اهمیت زیادی دارد. گروهی از معامله‌گران هم تصور می‌کنند که سکه در صورت ازدست‌دادن حمایت ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی، به طور موقت از فاز صعودی خارج خواهد شد. 

در شرایط فعلی برخی از معامله‌گران معتقدند که کف قیمت سکه محدوده ۲۷ میلیون تومان و سقف آن مرز ۳۰ میلیون تومان است. به‌عقیده این دسته بازار برای اینکه شاهد شکسته‌شدن کف و سقف سکه باشد نیازمند اخبار قوی‌تری است.

از نگاه تحلیلگران اقتصادی اگر بین حماس و اسرائیل آتش‌بس شود احتمال ورود دلار به کانال ۴۹ هزار تومان بالاست و حتی می‌تواند به صورت هیجانی به کانال پایین‌تر هم برود. به عقیده آن‌ها طلا و سکه بیشتر از همه کاهش پیدا می‌کنند. آن‌ها می‌گویند همان‌طوری که جنگ بازار سکه و طلا را بیشتر از دلار تکان داد، آتش‌بس این دو بازار را بیشتر کاهشی می‌کند. در این صورت طلای آبشده می‌تواند مرز حمایت مهم ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خود را از دست بدهد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
توصیه باتجربه‌های بازار ارز به جوانترها؛ طعمه نهنگ‌ها نشوید 07 مه 2024

توصیه باتجربه‌های بازار ارز به جوانترها؛ طعمه نهنگ‌ها نشوید

بازار ارز دوشنبه توسط یک مثلث خبرساز احاطه شده بود/ معامله‌گران از رابطه معکوس یکسری ویدیو با قیمت دلار صحبت می‌کنند/ با تجربه‌های بازار به جوانترها می‌گفتند حواسشان باشد طعمه نهنگ‌ها نشوند/ فعالیت تق‌و‌لق بازار طلا چه اثری روی بازار ارز دارد؟

بازار ارز در محدوده احتیاط 07 مه 2024

بازار ارز در محدوده احتیاط

با توجه به این موضوع که در بازار فاند خبری زیاد شده و قیمت با نوسان رفت و برگشتی همراه است تحلیلگران توصیه می‌کردند در معاملات روز سه‌شنبه احتیاط بیشتری نسبت به هر معامله داشته باشید. از منظر معامله‌گران فنی تا قیمت دلار بالای سطوح مقاومت مهم تثبیت نداده خریدار بازار نباشید.

07 مه 2024

بالا کشیدن حباب سکه

قیمت دلار و سکه در دومین برخورد به کف حمایتی از این نقطه برگشت. بازار ارز و سکه در انتهای هفته گذشته به این سطح حمایتی رسیده بود اما در شکستنش ناکام بود. مجددا در روز یکشنبه قیمت به سمت این مرز حرکت کرد و دوباره نتوانست این مرز را از دست بدهد. قیمت سکه […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.